[Excel] VBA regel invoegen onder huidige lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deklan
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 26-04-2023
Hallo,

ik ben een student logistiek en ik moet een soort klachtenbestand maken waarin ik een soort invulvorm maak die de werknemer dan van boven invult. Hierbij moet dan de knop komen toevoegen aan tabel (liefst onderaan telkens en er voor zorgen dat het telkens in een nieuwe rij van onder komt).

hieronder ziet u een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSwi_OtwnFWS97gtnLZeELPwv08=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cnxal8vhQFcL0MfIXpWdUE9y.png?f=fotoalbum_large

ik ben onbekend in het VBA coderen dus als iemand een oplossing heeft, de tabel die er hieronder is ingevoegd bevat nu 224 rijen met gegevens en heeft een bereik van A9:N224

als iemand mij kan helpen zou dit echt een meerwaarde zijn. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom @Deklan.

Je hebt dit [Excel] Macro gegevens plakken in onderste lege rij, jouw vraag gaat over iets anders. Je bent nieuw, ik zal het even naar een eigen topic verplaatsen.

Dan: ten eerste, je wilt echt niet productie-code aanpassen als je nul ervaring hebt met VBA. Ga eerst 'spelen' in een testversie. En dan nog gaat je code matig zijn en wil je het over een jaar opnieuw doen als je meer ervaring hebt.

Ten tweede: goed dat je duidelijk al wat gezocht had. Loop zo nog wat topics langs en andere bronnen zoals zoeken bij google naar 'excel vba voeg rij onderaan toe' waar iets als https://excelweb.nl/macro...jen-toevoegen-in-excel-2/ een voorbeeld geeft. Als je dan vastloopt en ons de huidige relevante code geeft, kunnen we meedenken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deklan
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 26-04-2023
Oke heel erg bedankt voor uw reactie ik zal zelf eens wat proberen!

:)