window kit

Pagina: 1
Acties:

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

Topicstarter
weet iemand een goed nederlands adres voor plexi ruitjes e.d. :?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• U-96

U-96

Topicstarter
tja, had ik ook al gekeken maar er staat overal bij: NOT available pech dus......|:(

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Plexiglas op maar of wat? Bij de BigBoss/Formido/Hubo/Blah kun je gewoon vierkante platen halen op verschillende diktes en formaten en meestal ook op maat laten zagen.
Volgens mij is een stuk van 90*90 bij 3mm dikte iets van een geeltje dus t vat nog wel mee ook.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Bij mij op school allemaal gratis. :D Alle kleuren van de regenboog for free, plus alle tool om er 1 op maat te maken.

• U-96

U-96

Topicstarter
hmm, zal maandag wel een bij de plaatselijke gamma binnenlopen, vindt die rubber randen die bij die window kits zitten nou ook niet echt het toppunt van goede smaak.
}:O

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:02
50 piek voor een stukkie plexiglas, rubber en een ringetje...
dat moet goedkoper kunne. Het plexiglas en ringetje zijn simpel... maarreeee.... dat rubber? das toch niet zomaar een profieltje wat je gebruikt om het mooi af te werken, maar dit zet het spul ook vast toch?
zodat je geen gebruik hoeft te maken van moertjes, boutjes, nippeltjes en een boutje en een moertje en een nippeltje en een boutje en een moertje en een... ik dwaal af, veel te laat :+

Maargoed is dat nou een speciaal iets? en waar is het dan los te krijgen? want 50 piek voor een stukkie plexiglas lijkt me wat veel en die liquid neon buis die ik erachter wil is ook al niet goedkoop ;(...

Verwijderd

je hebt ook nog zoiets als praxis dat is het goedkoopst
gaa ik ook doen :P

Verwijderd

anders egt bij de oc-shop kijken....daar hebbe ze da ook..kijk maar eens goed:P
Pagina: 1