Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 01:13
Als ik op mijn HTC U11 op de instellingen (settings) app druk dan krijg direct een fout melding.
Zie foto.
Dit is plotseling opgetreden.
Telefoon is al terug gezet neer de fabrieksinstellingen maar dat heeft niet geholpen.
.
Iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWvCsngUcGMff9WDtdeINjYyZuc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hb60DzR1QqwFyUSlooWwl5Bq.png?f=fotoalbum_large

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Volgens mij is de laatste grote update uit 2019 van deze telefoon, hoewel er nog een patch is geweest in 2022. Ik neem aan dat je die hebt geïnstalleerd? https://forum.xda-develop...-updated-already.4383955/

Mijn vermoeden is dat er componenten zijn die niet meer geupdate worden en daarom niet meer werkt.
je zou kunnen kijken of een andere launcher je probleem oplost, zoals Nova launcher. Die heeft eigen settings in zich denk ik.

Lukt dat niet zou ik verder gaan zoeken bij XDA naar bijvoorbeeld een custom rom:
https://forum.xda-developers.com/c/htc-u11.6465/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-dL
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag ontdekt.
Zo uit het niks ineens foutmelding als in instellingen wil openen. Maakt niet uit of dat via de lijst Apps gaat of via het wieltje in het gordijntje.

Telefoon is wel wat ouder maar altijd de updates gedaan.

Wordt er niet blij van als ik lees dat een factory reset ook niet helpt..

Hopelijk heeft hier iemand een oplossing of oorzaak?

Grt Erik

** Edit**
Google app van Goolgle LLC updates verwijderen. Google Go installeren (Doet hetzelfde). Dan werkt de instellingen App weer.
Nu nog vinden hoe de Google app die het veroorzaakt helemaal te verwijderen is.

**/edit**

[ Voor 22% gewijzigd door Erik-dL op 27-04-2023 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-dL
  • Laatst online: 09-05-2023
Hmm Oorzaak gevonden.
De update van Google LLC app ongedaan maken. Dan kun je weer bij de instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denia70
  • Laatst online: 02-05-2023
heb hetzelfde probleem met m'n HTC U 11+ kan niet meer bij m'n instellingen.
Als ik erop klik komt er settings onverwacht gestopt op. Ik zie hier de oplossingen staan maar weet niet hoe ik het moet doen. Kan iemand mij aub helpen? Hoe maak ik de update van Google LLC app ongedaan zoals hier vermeld.Snap er niks van. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
  • Laatst online: 14-08 01:13
Denia70 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:44:
heb hetzelfde probleem met m'n HTC U 11+ kan niet meer bij m'n instellingen.
Als ik erop klik komt er settings onverwacht gestopt op. Ik zie hier de oplossingen staan maar weet niet hoe ik het moet doen. Kan iemand mij aub helpen? Hoe maak ik de update van Google LLC app ongedaan zoals hier vermeld.Snap er niks van. Alvast bedankt.
Gewoon de "Google" app helemaal verwijderen.
Heb ik ook gedaan en ik kan weer in settings.

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuutje
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 03-05-2023
Goedemiddag. Deze foutmelding heb ik nu ook al een aantal dagen en ik lees wel dat je de google app moet verwijderen maar ik kan niet eens apps beheren / verwijderen zonder deze melding. Dus hoe is dat gelukt bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bladora
  • Laatst online: 08-05-2023
Goedemorgen,

Je kan als volgt de Google LLC update verwijderen

Ga naar de Play store, dan rechtsboven op je account klikken.
Vervolgens ga je naar Apps en apparaat beheren, Updates beschikbaar/in behandeling
Vink je de Google icoontjes aan, klik op de prullenbak.
Komt de vraag of je de updates wil verwijderen, ja dus.

Nadat je dat gedaan hebt, doet Instellingen het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirikith
  • Laatst online: 22-05-2023
Hier hetzelfde probleem. Het blijkt niet alleen aan de Google app's te liggen.
Bij mij zijn alle updates teruggedraaid, toen werkte Instellingen weer. Automatische updates waren uitgezet, want hierdoor kwam het probleem weer terug.
Vanavond kreeg ik weer melding van de playstore dat er updates beschikbaar waren en heb ik alleen Netflix geüpdatet...en viola het probleem is weer terug. Ook kan ik de Authenticator app die ik gebruik ik thuis in te loggen voor mn werk niet meer openen 🙈
Update terugdraaien lijkt ook niet meer te kunnen...iemand nog een briljant idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Laatst online: 01-07 22:09
Bij mij lijkt het opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Heb je er iets voor gedaan, of is het vanzelf opgelost? In dat laatste geval zal er een ap update ergens geweest zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Laatst online: 01-07 22:09
Het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirikith
  • Laatst online: 22-05-2023
Bij mij lijkt het ook opgelost, maar ik heb er zelf niets aan gedaan. Ws een update geweest.
Gelukkig maar want ik wilde vanavond al voor een nieuwe telefoon gaan kijken 🙁
Pagina: 1