Office 2013 licentie problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:24
Ik heb een andere laptop waar ik Office 2013 op wil installeren. Ik heb een licentie die is geactiveerd op mijn vorige laptop. Als ik de licentie code gebruik op mijn nieuwe laptop krijg ik netjes een groen vinkje. Vervolgens blijft de melding komen dat het product geactiveerd dient te worden.

Als ik vervolgens mij aanmeld in Office met het emailadres gekoppeld aan de licentie krijg ik onderstaande melding.

Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik het oplossen?

Ik gebruik Office 2013 en de laatste versie is geinstalleerd. Opnieuw installeren helpt niet en ik weet zeker dat het emailadres klopt met de licentie. Kan ik dit anders ergens checken via Microsoft Live o.i.d.? Verder gebruik ik Windows 11 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_0I5ZU_TEopndi0IpauAaeiUNY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wdGW6ydXZVl6eLnO6DqOIACB.png?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via F_J_K op 30-04-2023 19:08)

• SX-Superfly
Via de faq van Microsoft Office kon ik mijn zakelijke emailadres invoeren in een link waarna ik een bestand kon downloaden. Na het installeren van Office via die weg werkt de licentie. Bedankt voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:09
Zeker weten dat je e-mail adres klopt?
Anders even kijken in je microsoft account of daar het product instaat, is even zoeken althans dat was het voor mij een paar maanden geleden..

Productcodes gebruiken met Office - Microsoft Ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:22

Kraz

Saving the world

Houdt er rekening mee dat Office 2013 sinds 11 April 2023 niet meer ondersteund wordt door Microsoft en je dus geen security patches oid meer gaat krijgen.

End of support for Office 2013 - Microsoft Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Dank voor de reacties.

Ik denk dat ik jaren geleden de licentie voor Office 2013 heb gekocht middels een microsoft workspace discount programma. Mijn zakelijke emailadres is daarvoor gebruikt.

Via het zakelijke emailadres heb ik vervolgens office gekocht en gedownload. Echter heb ik het product aangemeld met mijn huidige prive emailadres. Als ik bij een willekeurig office document kijk bij welk account het document hoort dan komt dit overeen met mijn prive email adres.

Hoe zorg ik ervoor dat ik dit zakelijk gekocht 'kortings' office pakket nu opnieuw aanmeld op mijn nieuwe laptop?

Via https://support.microsoft...-235dd7708848#BKMK_HUPKey heb ik mijn zakelijke emailadres ingevoerd. Echter krijg ik alleen een mail om een nieuw product te kopen op mijn zakelijke email. Ik krijg geen overzicht van gekochte producten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SX-Superfly
Via de faq van Microsoft Office kon ik mijn zakelijke emailadres invoeren in een link waarna ik een bestand kon downloaden. Na het installeren van Office via die weg werkt de licentie. Bedankt voor de hulp!