Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, meestal speel ik RTS, 4X, shooter games (COD, BF). Af en toe ben ik bezig met een hobby project voor game development maar niks serieus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 maar ik aim rond 1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt een geheel nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, ben meer een persoon dat voor het meeste bang for my buck gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een redelijk stil build, maar het moet niet prestatie belemmerend zijn.
Ik denk dat het niet met alle games mogelijk is maar ik zou het fijn vinden om op MAX settings, 1440p op 144 hertz te gamen. Heb altijd op 1080p 60 hertz gespeeld, wil eindelijk een niveau hoger
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Normaal nam ik ruim de tijd om alles te onderzoeken en zo een optimaal build zelf samen te stellen.
Gezien drukkere werk en grotere famillie heb ik niet zo veel tijd meer om alles te onderzoeken en bij te houden wat er allemaal speelt in de PC markt.
Daarom heb ik als uitgangspunt de mainstream build van de best buy guide van tweakers genomen, en paar onderdelen veranderd naar mijn wensen. Mijn verwachting van jullie is feedback op het build, zijn er verbeterpunten of dingen die ik mis?
Voornamelijk gamen, meestal speel ik RTS, 4X, shooter games (COD, BF). Af en toe ben ik bezig met een hobby project voor game development maar niks serieus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 maar ik aim rond 1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt een geheel nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, ben meer een persoon dat voor het meeste bang for my buck gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een redelijk stil build, maar het moet niet prestatie belemmerend zijn.
Ik denk dat het niet met alle games mogelijk is maar ik zou het fijn vinden om op MAX settings, 1440p op 144 hertz te gamen. Heb altijd op 1080p 60 hertz gespeeld, wil eindelijk een niveau hoger
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Normaal nam ik ruim de tijd om alles te onderzoeken en zo een optimaal build zelf samen te stellen.
Gezien drukkere werk en grotere famillie heb ik niet zo veel tijd meer om alles te onderzoeken en bij te houden wat er allemaal speelt in de PC markt.
Daarom heb ik als uitgangspunt de mainstream build van de best buy guide van tweakers genomen, en paar onderdelen veranderd naar mijn wensen. Mijn verwachting van jullie is feedback op het build, zijn er verbeterpunten of dingen die ik mis?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6950 XT | € 689,- | € 689,- |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 750 White 230V - V2 | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Silent Black Solid | € 88,80 | € 88,80 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.271,59 | ||