facebook voorgestelde berichten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgervan
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-12-2023
hoi allemaal

ik had een vraag

ik zit regelmatig door mijn facebook te bladeren en zie elke keer voorgestelde berichten
dit varieert van cartoons tot manga tot fantasy en dat soort dingen

ik heb me hele facebook instellingen doorzocht maar kan niks vinden over dit punt
mn hele facebook staat er vol mee en overspoeld de berichten van vrienden die ik wel wil zien

wie weet waar ik dit probleem kan verhelpen

alvast dank

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Daar kan je maar één ding aan doen: Facebook niet meer gebruiken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:59
Nou weet ik niet hoeveel reclame Facebook normaal heeft omdat ik geen Facebook heb, maar als het echt alles overspoelt zou het maarzo malware kunnen zijn die stiekem reclames injecteert. Maar wellicht is Facebook gewoon een groot reclamebord geworden, dat kan ook. Voor de zekerheid zou ik een virusscanner draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 19:08:
Daar kan je maar één ding aan doen: Facebook niet meer gebruiken.
Idd ik was er jaren weg en heb een paar jaar terug een nieuw account gemaakt.
Maar de laatste tijd wordt je overspoeld met reclame en voorgestelde troep/filmpjes.
40 berichten scrollen om iets van een bekende te zien.
Kortom tijd om maar weer afscheid te nemen van die zooi.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Zenomyscus schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 19:09:
Nou weet ik niet hoeveel reclame Facebook normaal heeft omdat ik geen Facebook heb, maar als het echt alles overspoelt zou het maarzo malware kunnen zijn die stiekem reclames injecteert. Maar wellicht is Facebook gewoon een groot reclamebord geworden, dat kan ook. Voor de zekerheid zou ik een virusscanner draaien.
TS heeft het over dit soort berichten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBsbQIgetJ3X8-jXXMSojvxqWFw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gBdOH7n2TMkL0JF4ilstu1Om.png?f=user_large

Wat je om de 2-3 posts te zien krijgt. Kan je niks aan doen, Facebook wil gewoon dat je verslaafd raakt aan hun algoritme en dat je zo lang mogelijk op Facebook blijft om ads te bekijken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:59
Hahn schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 19:11:
[...]

TS heeft het over dit soort berichten:

[Afbeelding]

Wat je om de 2-3 posts te zien krijgt. Kan je niks aan doen, Facebook wil gewoon dat je verslaafd raakt aan hun algoritme en dat je zo lang mogelijk op Facebook blijft om ads te bekijken.
Ah ja daar kun je weinig mee. Geen Facebook gebruiken dus.
Pagina: 1