Hoi mensen ik was lekker bezig en zocht op shoutcast.com de grootste zender uit en deed een peering sessie binnen luttele seconden vlogen de gebruikers van 2 naar 213 luisteraars met een output van ongeveer 44 mbit. Ik me afvragen of mijn bakje het zou houden, en waarachtig een load van tussen de 0.08 en 0.23, vreemd dacht ik mijn bak met hosting erop en 1 proc (p3 500 met 256mb ram en scsi) is helemaal niet bijzonder.
Ik hoorde altijd geruchten dat shoutcast streaming zo enorm zwaar was/is voor je server? Ik heb hem nu nog wel aanstaan en leach de stream uit duitsland om hem hier beter te kunnen luisteren maar nu niet meer public, alhoewel hij hier onder in mijn signature staat leverd dat 4 bezoekers per dag op en dat is dus geen load en weinig data.
Wie heeft er dus ervaring dat een server wel totaal het niet meer trok?
Ik hoorde altijd geruchten dat shoutcast streaming zo enorm zwaar was/is voor je server? Ik heb hem nu nog wel aanstaan en leach de stream uit duitsland om hem hier beter te kunnen luisteren maar nu niet meer public, alhoewel hij hier onder in mijn signature staat leverd dat 4 bezoekers per dag op en dat is dus geen load en weinig data.
Wie heeft er dus ervaring dat een server wel totaal het niet meer trok?