Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 07:12
een bijzonder verhaal...

ik heb sinds bijna 2 jaar een samsung A52 , deze heeft diversen update gehad.Wat me destijds opviel is dat de telefoon veel langzamer opstarten bij een reset of als deze helemaal uit stond.

nu maak ik gebruik van bluetooth in mijn auto (suzuki s-cross 2021) en met mijn philips sb500 bluetooth speaker.

audio hapert enorm op de philips speaker, luisteren is gewoon niet te doen. echter met afspelen van mijn samsung a5 tablet geen problemen. in de auto stoort de spotify ook (ook als ik de nummers al heb gedownload) het vreemde is dat mijn zoon een zelfde philips speaker heeft maar daar geen problemen mee zijn als ik hem daarmee verbind.

met een simpele philips bt55a van een paar watt heb ik geen probleem

bijzonder verhaal dus. iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Dus met je eigen Philips speaker heb je een probleem, maar met de speaker van je zoon niet? Is het mogelijk om de firmware van de speaker te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc2003
dank je voor het meedenken , heb al een reset gedaan maar helaas geen oplossing. firmware is er niet of kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Heeft de telefoon van je zoon ook problemen met jou speaker? Misschien is jou telefoon gewoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc2003
zijn telefoon werkt wel op mijn speaker, mijn telefoon doet het namelijk wel met andere bluetooth speakers. ik denk dat het een combinatie probleem is of zo. een hele reset naar fabrieksinstellingen zit ik niet zo op te wachten