Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 30-06 20:58
Hoi

Ik zoek online opleidingen excel geavanceerd met certificaat. Er is zoveel te vinden op internet dat ik het niet meer weet en ik vraag me ook af aan welk instituut een bedrijf meer waarde acht. Heeft er iemand van jullie een idee? Bedoeling is om mijn kennis uit te breiden en de opleiding dan te kunnen vermelden op mijn cv. Een instituut die ook bijkomende ICT opleidingen aanbiedt, zou mooi meegenomen zijn, maar voorlopig is Excel de eerste doelstelling. De opleiding zou wel in het Nederlands moeten zijn. Alvast bedankt voor de hulp.

Alle reacties

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Ik denk dat er geen bedrijf is die waarde hecht aan een Excel certificaat. Gewoon op je CV vermelden dat je ermee om kan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:26
https://www.loi.nl/n-4847-microsoft-excel-basis

Daarna zou je ook 'gevorderd' kunnen volgen..
Maar: daarnaast zal je ook voor complexere zaken gebruik moeten maken van Google, want er zullen genoeg functies en mogelijkheden niet aan bod komen.

Kan je vertellen waarom je een cursus wilt volgen voor Excel? Is het voor prive? Heb je deze nodig voor werk? Of denk je hiermee een grotere kans te hebben op een baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:27

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:we verwachten wat meer eigen inzet: wat heb je zelf gevonden? Welke vraag heb je dan nog? Etcetera. Voor nu dus op slot, TS kan een dm sturen als hij het topic weer open wil.

Dit topic is gesloten.