Beste,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een beveiligingscamera. Maar kom er nog niet helemaal aan uit en heeft voornamelijk met de kijkhoek te maken.
Hopelijk hebben jullie wat advies.
Wat is het doel van de camera. De auto staat voor de deur op eigen terrein tegen de voorzijde van de woning. Ik wil graag de auto volledig in beeld hebben ivm mogelijk vandalisme. Dus het beeld moet zo’n 2,5 mtr ver zijn en zo’n 5 mtr breed
Ik zoek een camera voor buiten. Waterdicht etc
De hoogte waarop deze komt te hangen is ong 2,5 mtr. Dit ivm de maximale hoogte van de meterkast voor de utp/voeding.
Ook s nachts goed zicht, er is wel een lantaarnpaal in de buurt.
Goede beeldkwaliteit
Op stroom of ppoe
Wandmontage
GEEN bewegingsvolg mogelijkheden of uit te schakelen
Opname in de cloud of opslag/recorder
Mee kunnen kijken via app
Prijsklasse 50-200,-. Ongeveer
Kwaliteit: goed tot zeer goed
Bedankt alvast.
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een beveiligingscamera. Maar kom er nog niet helemaal aan uit en heeft voornamelijk met de kijkhoek te maken.
Hopelijk hebben jullie wat advies.
Wat is het doel van de camera. De auto staat voor de deur op eigen terrein tegen de voorzijde van de woning. Ik wil graag de auto volledig in beeld hebben ivm mogelijk vandalisme. Dus het beeld moet zo’n 2,5 mtr ver zijn en zo’n 5 mtr breed
Ik zoek een camera voor buiten. Waterdicht etc
De hoogte waarop deze komt te hangen is ong 2,5 mtr. Dit ivm de maximale hoogte van de meterkast voor de utp/voeding.
Ook s nachts goed zicht, er is wel een lantaarnpaal in de buurt.
Goede beeldkwaliteit
Op stroom of ppoe
Wandmontage
GEEN bewegingsvolg mogelijkheden of uit te schakelen
Opname in de cloud of opslag/recorder
Mee kunnen kijken via app
Prijsklasse 50-200,-. Ongeveer
Kwaliteit: goed tot zeer goed
Bedankt alvast.