Hoe toon je niet leverbare producten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqqo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
Het valt me op dat niet leverbare producten niet (meer?) getoond worden in pricewatch, behalve als je expliciet zoekt. Met als resultaat dat een product wat net uit is maar snel weer uitverkocht raakt, vrijwel meteen verdwijnt uit de lijst producten.

Bijvoorbeeld, een nieuwe MSI OLED monitor: uitvoering: MSI MEG 342C QD-OLED Zwart
is hier niet meer te vinden: categorie: Monitors

Zie ik een filter of iets dergelijks over het hoofd, of is dit niet (meer) mogelijk? In geval van het laatste dan de feedback: maak dit graag (weer?) mogelijk!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:50
De monitor wordt nog steeds in de Pricewatch getoond want dat is de pagina in je eerste link.

Maar als geen enkele leverancier die monitor aanbiedt in de Pricewatch, dan kan je ook onmogelijk prijzen zien.
Dat is volgens mij altijd zo geweest.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:27

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

In principe is dit toch hetzelfde als de vraag in dit topic: Optie voor weergeven van oude producten.?
In als ik het prijsfilter aanpas naar prijsloos, zie ik de monitor wel staan.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqqo
JukeboxBill schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:22:
De monitor wordt nog steeds in de Pricewatch getoond want dat is de pagina in je eerste link.

Maar als geen enkele leverancier die monitor aanbiedt in de Pricewatch, dan kan je ook onmogelijk prijzen zien.
Dat is volgens mij altijd zo geweest.
Ik bedoel dus dat de monitor niet meer te vinden is in lijsten als in de twee link. Voor het scenario waarin je niet weet waarnaar je op zoek bent, maar wel alle producten die ooit leverbaar zijn geweest wil zien. Zoals dus die monitor, welke vorige week is uitgekomen en nu al uitverkocht is.

Anyway, ik beantwoord net mijn eigen vraag; blijkbaar kan je de minimum prijs van €0 naar links slepen naar "prijsloos" en krijg je wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqqo
T.Kreeftmeijer schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:27:
In principe is dit toch hetzelfde als de vraag in dit topic: Optie voor weergeven van oude producten.?
In als ik de prijs aanpas naar prijsloos, zie ik de monitor wel staan.
Inderdaad ja, kwam ik net ook achter en had die post nog niet gezien. Vind wel dat "oude" producten een beetje een stretch is. Dit geldt dus ook voor producten die net uit zijn, maar nu al uitverkocht. Zou misschien dus wat duidelijker mogen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Triqqo schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:30:
[...]

Inderdaad ja, kwam ik net ook achter en had die post nog niet gezien. Vind wel dat "oude" producten een beetje een stretch is. Dit geldt dus ook voor producten die net uit zijn, maar nu al uitverkocht. Zou misschien dus wat duidelijker mogen. :P
Dat is toch ook maar hoe een andere gebruiker op Tweakers het noemt? Het is gewoon een prijsloos product, of het nu uitverkocht is (en dus nergens een actuele prijs heeft) of gewoon oud is (en dus nergens een actuele prijs heeft).

Maar je hebt in ieder geval je filter instelling te pakken hiermee. :)
Pagina: 1