Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat gebruikt worden voor werk, gaming en all-round normaal gebruik. Voornamelijk gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen max prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet gewoon volledig & compleet zijn, goed samenwerken en minimaal 5+- jaar meegaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, vind RGB wel leuk als gimmick.. (Natuurlijk ook betere performance dan
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet zo zeer, zou mooi zijn als het beetje RGB heeft, zoals hierboven ook staat.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van dus niet slim.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van mensen feedback willen ontvangen, eventueel tips voor het systeem. De CPU ga ik toevallig vanavond al ophalen bij een tweakers lid
.
Ik sta open voor een andere configuratie of andere RAM Sticks? Geschikter moederboord? Zeg het maar
Misschien zelfs dat ik nog een essentieel onderdeel mis haha.
Het systeem gaat gebruikt worden voor werk, gaming en all-round normaal gebruik. Voornamelijk gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen max prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet gewoon volledig & compleet zijn, goed samenwerken en minimaal 5+- jaar meegaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, vind RGB wel leuk als gimmick.. (Natuurlijk ook betere performance dan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet zo zeer, zou mooi zijn als het beetje RGB heeft, zoals hierboven ook staat.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van dus niet slim.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van mensen feedback willen ontvangen, eventueel tips voor het systeem. De CPU ga ik toevallig vanavond al ophalen bij een tweakers lid
Ik sta open voor een andere configuratie of andere RAM Sticks? Geschikter moederboord? Zeg het maar
Misschien zelfs dat ik nog een essentieel onderdeel mis haha.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition 24GB GDDR6 | € 1.179,- | € 1.179,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair iCUE 7000X RGB Full-tower ATX Behuizing Zwart | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i ELITE LCD Display | € 301,90 | € 301,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH64GX5M2B5200Z40K | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x Zwart | € 214,77 | € 214,77 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 144,90 | € 144,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.166,57 | ||
:strip_exif()/f/image/dvK4Ve6Xohzoz42P8jeghfnp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pI7NYFFkFy1vlNCcbmt7tWqI.jpg?f=fotoalbum_large)