Goedemorgen!
Onlangs heb ik - met behulp van dit mooie forum - een nieuwe pc gebouwd voor mijn kameraad. De specs van de build staan hieronder.
...
De pc is voorzien van de laatste bios op het moederbord, up-to-date drivers voor de grafische kaart en ook voor de basisonderdelen zoals AMD drivers/chipset en dergelijke.
De pc draait als een zonnetje, geen enkele issue bij benchmarking (Futurmark en Heaven) maar bij een aantal spellen is er een vreemd probleem; deze lopen namelijk vast; of beter gezegd: de game sluit zichzelf af en dat zonder melding of waarschuwing. De pc zelf draait vrolijk rustig en stabiel door. Mijn kameraard gamed erg veel en heeft nu alle spellen getest; en onderstaande spellen geven een/het probleem:
Red dead Redemption 2 - na +- 10 minuten ongeacht welke settings.
Warzone na +- 10 minuten op normale settings.
THe hunter +_ 20 minuten op normale settings
Cities skyline na +- 60 minuten
Black flag (assassins creed) na +- 3 uur
...
We zijn al bezig geweest om spellen wel/niet als administrator op te stellen, via Steam (want daar komt de bulk van zijn spellen vandaan) de gamefiles te checken; driedubbelchecken of de drivers up-to-date zijn maar ondertussen zitten we een beetje met de handen in het haar. Hebben jullie hier wellicht tips voor?
...
Onlangs heb ik - met behulp van dit mooie forum - een nieuwe pc gebouwd voor mijn kameraad. De specs van de build staan hieronder.
...
De pc is voorzien van de laatste bios op het moederbord, up-to-date drivers voor de grafische kaart en ook voor de basisonderdelen zoals AMD drivers/chipset en dergelijke.
De pc draait als een zonnetje, geen enkele issue bij benchmarking (Futurmark en Heaven) maar bij een aantal spellen is er een vreemd probleem; deze lopen namelijk vast; of beter gezegd: de game sluit zichzelf af en dat zonder melding of waarschuwing. De pc zelf draait vrolijk rustig en stabiel door. Mijn kameraard gamed erg veel en heeft nu alle spellen getest; en onderstaande spellen geven een/het probleem:
Red dead Redemption 2 - na +- 10 minuten ongeacht welke settings.
Warzone na +- 10 minuten op normale settings.
THe hunter +_ 20 minuten op normale settings
Cities skyline na +- 60 minuten
Black flag (assassins creed) na +- 3 uur
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 339,- | € 339,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6800 Gaming X TRIO 16G | € 699,- | € 699,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 142,30 | € 142,30 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 129,- | € 129,- |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C36BBEAK2-32 | € 136,- | € 136,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850x Zwart | € 0,- | € 0,- |
2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 88,46 | € 176,92 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 144,90 | € 144,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.016,12 |
...
We zijn al bezig geweest om spellen wel/niet als administrator op te stellen, via Steam (want daar komt de bulk van zijn spellen vandaan) de gamefiles te checken; driedubbelchecken of de drivers up-to-date zijn maar ondertussen zitten we een beetje met de handen in het haar. Hebben jullie hier wellicht tips voor?
...