Beste mede tweakers,
Begin dit jaar heb ik een nieuwe desktop gebouwd welke ik gebruik voor werk (vooral videobellen, MS Teams, Internet, etc) en gamen. Omdat ik gedurende de dag vrij veel videobel, had ik er een headset bij besteld. Echter, dit vind ik toch niet echt prettig werken en geef de voorkeur aan speakers en een losse microfoon. Ik wil zo min mogelijk op m'n oren hebben. De microfoon kom ik zelf nog wel uit, maar voor de speakers kan ik wel wat hulp gebruiken. Ik weet namelijk niet wat compatible is met mijn moederbord en wat ik kan doen om dit eventueel compatible te maken.Vandaar deze hulpvraag.
Ik zoek een?
Een setje boekenplak speakers
Wat is je budget?
Voor de speakers zit ik te denken aan max €250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Videobellen, gamen, muziek luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze twee hebben goede reviews en vind ik er mooi uit zien
Welke vragen heb je hier nog over?
De speakers wil ik aansluiten op mijn desktop. In mijn desktop zit het volgende moederbord. Gaat dit werken, of heb ik dan een aparte geluidskaart nodig? Of is het dan handiger te focussen op boekenplanbk speakers met een andere aansluiting (en welke)
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Begin dit jaar heb ik een nieuwe desktop gebouwd welke ik gebruik voor werk (vooral videobellen, MS Teams, Internet, etc) en gamen. Omdat ik gedurende de dag vrij veel videobel, had ik er een headset bij besteld. Echter, dit vind ik toch niet echt prettig werken en geef de voorkeur aan speakers en een losse microfoon. Ik wil zo min mogelijk op m'n oren hebben. De microfoon kom ik zelf nog wel uit, maar voor de speakers kan ik wel wat hulp gebruiken. Ik weet namelijk niet wat compatible is met mijn moederbord en wat ik kan doen om dit eventueel compatible te maken.Vandaar deze hulpvraag.
Ik zoek een?
Een setje boekenplak speakers
Wat is je budget?
Voor de speakers zit ik te denken aan max €250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Videobellen, gamen, muziek luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze twee hebben goede reviews en vind ik er mooi uit zien
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Speakers | Kef Q150 (Zwart) | € 229,- | € 229,- |
1 | Speakers | Wharfedale Diamond 220 Zwart | € 158,- | € 158,- |
Totaal | € 387,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
De speakers wil ik aansluiten op mijn desktop. In mijn desktop zit het volgende moederbord. Gaat dit werken, of heb ik dan een aparte geluidskaart nodig? Of is het dan handiger te focussen op boekenplanbk speakers met een andere aansluiting (en welke)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX (rev 1.0) | € 257,- | € 257,- |
Totaal | € 257,- |
Alvast bedankt voor jullie hulp.