Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Electronic Switch (ESS) voor omvormer SMA TL 5000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BaZuKi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11 16:02
Omdat het niet eenvoudig is om een onderdeel te vinden hoop ik dat iemand me hiermee kan helpen;

Mijn zwager heeft een installatie met een SMA TL 5000 als omvormer. Onderin zat een elektronische switch, type probeer ik nog achter te komen, heb wel een foto van de aansluiting en het onderdeel (het apparaat staat in Curacao, maakt het wat lastiger)
Via SMA geprobeerd deze te bestellen, maar aangezien deze niet van SMA zelf is hebben ze me doorverwezen naar de officiële SMA-installateurs. Daarvan heb ik er nu een aantal benaderd, maar tot nu toe geven ze allemaal aan dit niet te kunnen leveren.

Wellicht weet iemand in dit forum een adres of bedrijf waar ik verder mee kan komen.

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ka2Dg6Ho1S2Bh2hnKuftTg7t0wQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QYC2KcIxRCdrqxoBXAwLY6BF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hw25ux27YWcJGEEM1cznj4ZRmIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3g5ww9Nokcc75oQer08mEdoE.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

• BaZuKi
beste AUijtdehaag,

Had al gezocht op MP, maar voor de volledigheid ook de vraag bij een reparateur neergelegd.
Afwachten wat hier uit komt.

Wat mij verbaasd is dat het onderdeel nergens te vinden is, of nieuw te bestellen is. Wel ben ik erachter dat er meerdere types zijn met diverse aansluitingen.

iig bedankt!

• BaZuKi
Via MP een reparateur gevonden die er enkele heeft, Interpaul (wellicht bekend hier)
Wel tweedehands, maar nog in goede staat.

Wie weet gaat het dan toch lukken :)