Subnet voor proxy's?

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxxster
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-03-2024
Goedemorgen,

Ik heb een vraag over proxy's. Wellicht dat ik het niet goed kan uitleggen of dat mijn redenering niet klopt dus vergeef me. Ik gebruik software voor een bepaalde website. Als er iets gelanceerd wordt heb ik 40 accounts waar ik mee inlog. Ik koop nu proxy's waarbij ik het gevoel heb dat deze ook door een ander worden/zijn gebruikt. Nu zou ik graag zelf iets willen opzetten(proberen), maar heb niet veel ervaring hierin. Iemand die tips heeft? Of eventueel zou kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Blax

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

En wat is jouw definitie van een proxy in deze context?

Er zijn namelijk meerdere soorten proxies in verschillende disciplines die iets wezenlijk anders betekenen en doen.

Dus, wat is in dit geval volgens jou een proxy, waarom koop je die en wat heeft dat met subnets te maken? Leg ook even je hele workflow uit, dat maakt het duidelijker.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxxster
Hoi Nelizmstr,

Waarom ik deze koop is om niet geband te worden bij een drop. Ik heb 40 accounts die om de 10 seconden naar een website gaan als de drop live is. En wat subnet ermee te maken heeft geen idee. Ik kwam op YouTube iemand tegen die een eigen bedrijf heeft gehad in proxy's en die uitlegde dat hij begonnen is met zijn private subnet proxy's zodat die zeker wist dat de ip adressen niet gebruikt zijn door een ander. Ik hoop dat het iets duidelijker is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:36

Kheos

FP ProMod
Scalpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxxster
Ik zie het meer als kansen spreiden. Maar ieder mag er van vinden wat hij of zei wil :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huur 40 virtuele servers met vast en niet-gedeeld IP-adres, richt 40 servers in. Kost je zeg 150-250 euro per maand bij plus natuurlijk het beheerwerk.

Het opzetten van een proxy server is vrij eenvoudig, dat zal je via Google oid. al wel hebben gevonden. Natuurlijk wel even nadenken over de beveiliging, als je niet wilt dat ook anderen er gebruik van gaan maken.

Meer concrete hulp bij omzeilen van beveiligingen zou ik niet verwachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxxster
Beste F_J_K,

Echter kosten 40 proxy's mijn ongeveer €60 voor een maand. Ik had gehoopt dat dit goedkoper kan.Ik zie bijv wel op strato een server 32gb ram met linux en 1.000GB NVMe , waar ik dan Squid op installeren bijv. Dit kost mijn €28 per maand. Ik had stiekem gehoopt dat het op zo'n server mogelijk zou zijn. Als ik er helemaal naast zit hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
We kunnen je hier niet bij helpen. Dit is namelijk het omzeilen van beveiliging.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.