Voor een feestje volgende week ben ik druk bezig met de voorbereidingen, een daarvan is de lichtshow dmv Hue lampen bij ons thuis, we hebben zelfs een simpele dj setup, maar ik wil graag mijn macbook tussen de dj controller en de speakers aansluiten, als een soort van tussenstation om de lampen aan te sturen via de Hue Sync app.
Ik ben op de hoogte van het feit dat je ook de ingebouwde microfoon kan gebruiken, maar het licht effect is stukken minder op deze wijze.
Tevens heb ik een beetje aangerommeld met Loopback, maar krijg het ook op deze wijze niet werkend.
Dus om het even duidelijk te maken wat ik wil opzetten:
1. DJ (Audio bron) > 2. Macbook die naar de audio luistert via bijv een line-in connectie tbv Hue Sync > 3. Speakers
Heb ik hiervoor een externe geluidskaart nodig of zie ik een optie over het oog?
Alvast bedankt!
Ik ben op de hoogte van het feit dat je ook de ingebouwde microfoon kan gebruiken, maar het licht effect is stukken minder op deze wijze.
Tevens heb ik een beetje aangerommeld met Loopback, maar krijg het ook op deze wijze niet werkend.
Dus om het even duidelijk te maken wat ik wil opzetten:
1. DJ (Audio bron) > 2. Macbook die naar de audio luistert via bijv een line-in connectie tbv Hue Sync > 3. Speakers
Heb ik hiervoor een externe geluidskaart nodig of zie ik een optie over het oog?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door pierredorado op 23-04-2023 00:17 ]
6D | 15-30 2.8 Tamron | 50 1.4 | 580EX II