Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoi, ik ben een systeem voor een vriend aan het samenstellen. Hij gebruikt muzieksoftware en Adobe programma's zoals Premiere Pro. Hij gamet niet dus een videokaart lijkt me voor nu niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €1000,-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf niet echt een voorkeur voor Intel of AMD, maar ik zie dat bijvoorbeeld dat de Ryzen 7700X een stukje goedkoper is dan de Intel cpu die ik hier heb gekozen. Heeft iemand hier advies/meningen over?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig verstand van moederborden/koeling/voedingen, dus als iemand daar nog iets op aan te merken heeft, zou ik het graag horen.
Hoi, ik ben een systeem voor een vriend aan het samenstellen. Hij gebruikt muzieksoftware en Adobe programma's zoals Premiere Pro. Hij gamet niet dus een videokaart lijkt me voor nu niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €1000,-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf niet echt een voorkeur voor Intel of AMD, maar ik zie dat bijvoorbeeld dat de Ryzen 7700X een stukje goedkoper is dan de Intel cpu die ik hier heb gekozen. Heeft iemand hier advies/meningen over?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig verstand van moederborden/koeling/voedingen, dus als iemand daar nog iets op aan te merken heeft, zou ik het graag horen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 338,36 | € 338,36 |
1 | Moederborden | ASRock B760M Steel Legend WiFi | € 169,95 | € 169,95 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Silent White TG Clear | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 99,- | € 99,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,41 | € 91,41 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 2TB | € 84,90 | € 84,90 |
Totaal | € 932,42 |