SAJ omvormer - eSolar air app gekoppeld aan vorige eigenaars

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Hoi tweakers

Wij kochten vorig jaar ons eigen stekje. Op het dak zijn dus zonnepanelen geïnstalleerd met een SAJ omvormer (type SAJ Sunumo Plus 4K).

Ik wil graag via de app eSolar air van SAJ de panelen monitoren. Wanneer ik de SN ingeef krijg ik een melding dat het mailadres van de vorige eigenaars gekoppeld is.

Ik vind geen manier om dit te veranderen. De vorige eigenaars zeggen dat ze de app verwijderden, maar daar stopt het. Ze willen/kunnen niet meer dan dat.

Iemand een idee hoe je een ander e-mailadres kunt koppelen aan de omvormer?

Ik probeerde het reeds via het netwerk van de omvormer via browser te checken. Geen vermelding van een mailadres daar.

Of zijn er andere apps voor iOS dan die eSolar die er SAJ inverters kunnen koppelen?

Edit: SAJ zelf proberen te contacteren, maar geen antwoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Matey op 22-04-2023 10:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:28

BasilFX

BasilFX

Ik had eenzelfde situatie. Uiteindelijk heb ik het via de leverancier/importeur kunnen oplossen. Deze hebben toegang tot een systeem om dit vrij te kunnen geven.

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:06
Probeer het eens via de installateur die het geplaatst heeft. Die heeft als het goed is een installer account bij SAJ, en kan daarin gebruikers koppelen aan bepaalde omvormers, of wijzigen.

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...