Hallo tweakers,
misschien een domme vraag aan jullie.
Ik wil bij ons een oplossing doorvoeren wat ik bij andere bedrijven gezien heb.
Namelijk wanneer je niet meer verbonden bent met de docking station dat je automatisch over gaat op de wifi (corporate wifi)
Dit wil ik doen omdat we hier in kantoor nu meer en meer terug komen en weer naar meetings gaan dus we onze laptop overal meenemen.
Voorhanden is een domain controller waar het om geconfigureerd moet worden.
Nu weet ik niet wat ik moet intypen in Google om een goede handleiding te vinden.
Vandaar dat ik het jullie vraag, genoeg tweakers die super lange ervaring hebben.
Welke stappen moet ik eerst doen? En welke daarna?
Of als iemand een goede link heeft kan dan misschien ook volgen als er niemand kan help n.
misschien een domme vraag aan jullie.
Ik wil bij ons een oplossing doorvoeren wat ik bij andere bedrijven gezien heb.
Namelijk wanneer je niet meer verbonden bent met de docking station dat je automatisch over gaat op de wifi (corporate wifi)
Dit wil ik doen omdat we hier in kantoor nu meer en meer terug komen en weer naar meetings gaan dus we onze laptop overal meenemen.
Voorhanden is een domain controller waar het om geconfigureerd moet worden.
Nu weet ik niet wat ik moet intypen in Google om een goede handleiding te vinden.
Vandaar dat ik het jullie vraag, genoeg tweakers die super lange ervaring hebben.
Welke stappen moet ik eerst doen? En welke daarna?
Of als iemand een goede link heeft kan dan misschien ook volgen als er niemand kan help n.