Laptop met thunderbolt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsSoul7
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-11-2023
Wat ga je met je laptop doen?
Hoofdzakelijk zakelijk gebruik: word, Excel e.d.
De laptop zal veel meegenomen worden van de ene klant naar de andere, dus graag zo licht mogelijk.

Daarnaast zou ik af en toe savonds een Razer Core X willen aansluiten waardoor ik de thunderbolt aansluiting nodig heb.

Af en toe zal ik een game spelen. Dus een redelijke cpu is wel noodzakelijk.

Doordat de laptop zakelijk wordt gebruikt is een zakelijke uitstraling van belang.

Wat is je budget?
Budget is ongeveer rond van 1000-1200 euro, tenzij een iets hogere prijs een veel betere laptop aanbied.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom zou een lichte laptop fijn zijn. Een redelijke accu zou ook fijn zijn van ongeveer 8 uur.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
Ik mis een eigen voorbeeld (zie BBG of vul je eisen in de Pricewatch) en het invullen de volledige template.
Af en toe zal ik een game spelen. Dus een redelijke cpu is wel noodzakelijk.
Bedoel je geen gpu?

Wat voor games zou je willen doen?

Op basis van je huidige post kom je uit op een ultrabook/2-in 1 met een zo klein mogelijk scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsSoul7
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-11-2023
Ikzelf zat aan deze te denken
https://www.lenovo.com/nl...CXeAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Zal deze functioneren?

Ik bedoelde in mijn vorige post de cpu aangezien de gpu opgelost zal worden met de razer core x.

Games zullen hoofdzakelijk league of legende en smite zijn. Denk voornamelijk aan multiplayer games maar zo af en toe een nieuwe game zal ook wel eens gespeeld worden. Hooguit 2 uur per week.

Ik heb de vraag omtrent de merken weggelaten aangezien dit mij eigenlijk niet uitmaakt welk merk het is.

[ Voor 6% gewijzigd door ItsSoul7 op 21-04-2023 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 16:33

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dat is een AMD laptop, Thunderbolt is een Intel technologie. Nou is het niet volstrekt onmogelijk om met AMD thunderbolt te hebben, maar zeker voor een laptop denk ik dat je toch echt naar intel moet, want ik denk niet dat zulke laptops te koop zijn.

zoiets?
uitvoering: ASUS ZenBook Flip 13 OLED UX363EA-HP946W

Of als je "zakelijk" uiterlijk wil
uitvoering: Microsoft Surface Laptop 4 i7-1185G7 (13.5", 16GB, 512GB SSD, Win...

genoeg andere laptops te vinden
categorie: Laptops

[ Voor 49% gewijzigd door mrc4nl op 21-04-2023 21:23 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-09 05:10
Denk dat wel een belangrijke vraag is hoe groot moet die zijn (beeldschermmaat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:29
mrc4nl schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 21:09:
[...]

Dat is een AMD laptop, Thunderbolt is een Intel technologie. Nou is het niet volstrekt onmogelijk om met AMD thunderbolt te hebben, maar zeker voor een laptop denk ik dat je toch echt naar intel moet, want ik denk niet dat zulke laptops te koop zijn
De framework 13 is er in een AMD variant, en heeft Thunderbolt. (Wel te koop, maar nog niet leverbaar)

Maar dat is inderdaad niet standaard, dus als het niet heel expliciet gemeld wordt, dan kan je er wel vanuit gaan dat AMD geen Thunderbolt heeft.
Pagina: 1