Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Topix slaat op hol als de bestandsnaam te moeilijk is. Rename het plaatje eens naar blaat.gif of blaat.jpg en probeer het nog eens.
Kijk is bij je prefs?
en wat voor bestands formaat plaatje is het
en wat voor bestands formaat plaatje is het
Lekker zijn is een gave :)
Tis een plaatje in GIF Format.. ik heb em hernoemd en nu staat ie bij mij dus als d:\ab.gif. Dat werkte dus ook nietOp zaterdag 01 september 2001 22:19 schreef Chaos het volgende:
Topix slaat op hol als de bestandsnaam te moeilijk is. Rename het plaatje eens naar blaat.gif of blaat.jpg en probeer het nog eens.
ook even opnieuw uploaden.Op zaterdag 01 september 2001 22:36 schreef Acid_Burn het volgende:
[..]
Tis een plaatje in GIF Format.. ik heb em hernoemd en nu staat ie bij mij dus als d:\ab.gif. Dat werkte dus ook niet
well DUH!.. dat had ik dus geprobeerd.. zegt ook 'je profile is weer helemaal bijgewerkt' oidOp zaterdag 01 september 2001 22:40 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
ook even opnieuw uploaden.![]()
Dan moet je nu 2 plaatjes in je profile hebben als het goed is.Op zaterdag 01 september 2001 22:42 schreef Acid_Burn het volgende:
[..]
well DUH!.. dat had ik dus geprobeerd.. zegt ook 'je profile is weer helemaal bijgewerkt' oid
Selecteer dan gewoon degene die je wilt laten zien.
issie niet te groot??
uit de faq
uit de faq
Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn voordat je hem upload en hij mag hooguit 10240 bytes zijn.
AHEM.. hij was dus 20kb..Op zaterdag 01 september 2001 22:45 schreef robinvreuls het volgende:
issie niet te groot??
uit de faq
[..]
toch raar dat de webicon dan niet werkte.. of word daar ook op size gechecked?
Zag eerst wel een goku plaatje van je maar die was snel weg.
hmm plaatje wat ik nu heb is er 1 uit de animatie (dit is goku
) die ik eerst wilde.. ik zag em niet.. met geen enkele browser.. nou ja.. tis nu opgelost
Pagina: 1