Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil goed en vloeiend games kunnen spelen, met beetje oog op de toekomst en verwachting dat de eisen van games hoger gaan worden. Thuiswerk zal een klein deel gaan vergen, en verder het huis, tuin en keukengebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals lijst laat zien, tussen de €2500 en €3000. Het leuke eraan vind ik om het zelf te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord heb ik op huidige pc, headset ook. Deze bevallen, dus voor nieuwe pc ook in gedachte
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tips zijn altijd welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt merkgebonden, meestal betaal je hier ook voor, terwijl het geen verhogende prestatie geeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald
Ga je overklokken?
Als iemand zich aanbiedt, zelf niet de kennis van, dus geen zin om het te slopen. Overclocken lijkt me wat overbodig op dit moment, misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Suggesties zijn altijd welkom. Positieve input altijd fijn
Bedankt voor de tijd
Wil goed en vloeiend games kunnen spelen, met beetje oog op de toekomst en verwachting dat de eisen van games hoger gaan worden. Thuiswerk zal een klein deel gaan vergen, en verder het huis, tuin en keukengebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals lijst laat zien, tussen de €2500 en €3000. Het leuke eraan vind ik om het zelf te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord heb ik op huidige pc, headset ook. Deze bevallen, dus voor nieuwe pc ook in gedachte
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tips zijn altijd welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt merkgebonden, meestal betaal je hier ook voor, terwijl het geen verhogende prestatie geeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald
Ga je overklokken?
Als iemand zich aanbiedt, zelf niet de kennis van, dus geen zin om het te slopen. Overclocken lijkt me wat overbodig op dit moment, misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Suggesties zijn altijd welkom. Positieve input altijd fijn
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700KF Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z790 AORUS ELITE DDR4 | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XT 20GB GDDR6 | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 91,90 | € 91,90 |
| 1 | Monitors | AOC U34G3XM/EU Rood, Zwart | € 293,01 | € 293,01 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 73,89 | € 73,89 |
| 2 | Ventilators | Lian Li ST120 RGB PWM High Static Pressure Fan Zwart, 120mm | € 39,90 | € 79,80 |
| 1 | Toetsenborden | Steelseries Apex 5 (Qwerty US) | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Muizen | Steelseries Rival 5 - Zwart | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Muismatten | Steelseries QcK Heavy XXL | € 32,96 | € 32,96 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BBK2/64 | € 140,41 | € 140,41 |
| 1 | Gaming headsets | Steelseries Arctis 5 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 165,- | € 165,- |
| 2 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 1TB | € 85,58 | € 171,16 |
| Totaal | € 2.733,02 | |||
Bedankt voor de tijd