Hey!
Binnenkort wil ik mijn nieuwe voornamelijk game pc in elkaar gaan zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Hij gaat met name gebruikt worden voor gamen, maar zo nu en dan ook wat grafische vormgeving of video bewerking. Op dit moment speel ik met name Valorant, Fortnite en binnekort Diablo 4.Daarnaast ga ik er waarschijnlijk ook mee streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximum, maar dit betekent niet dat ik het duurste van het duurste wil. Op basis van de build die ik nu heb gemaakt, zal dit tussen de €1500 en €2000 zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, maar ik heb 2 MSI Optix MAG24C 144hz monitors heb en gebruik wil maken van de freesync is een AMD de beste keuze.
p.s. Mocht iemand nog een goed advies hebben voor een nieuwe QHD or 4k monitor dan hoor ik dat graag.
Wat verwacht je van ons?
Hebben jullie advies wat betreft een goede ram. Ik zit nu te denken aan 2x16 is alles compatibel met elkaar en gaat alles passen? En de voeding? Zoals jullie kunnen zien staan er nu twee in de lijst. Welke raden jullie aan?
Deze componenten heb ik al gekocht:
De build:
Bedankt voor het meedenken!
Binnenkort wil ik mijn nieuwe voornamelijk game pc in elkaar gaan zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Hij gaat met name gebruikt worden voor gamen, maar zo nu en dan ook wat grafische vormgeving of video bewerking. Op dit moment speel ik met name Valorant, Fortnite en binnekort Diablo 4.Daarnaast ga ik er waarschijnlijk ook mee streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximum, maar dit betekent niet dat ik het duurste van het duurste wil. Op basis van de build die ik nu heb gemaakt, zal dit tussen de €1500 en €2000 zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, maar ik heb 2 MSI Optix MAG24C 144hz monitors heb en gebruik wil maken van de freesync is een AMD de beste keuze.
p.s. Mocht iemand nog een goed advies hebben voor een nieuwe QHD or 4k monitor dan hoor ik dat graag.
Wat verwacht je van ons?
Hebben jullie advies wat betreft een goede ram. Ik zit nu te denken aan 2x16 is alles compatibel met elkaar en gaat alles passen? En de voeding? Zoals jullie kunnen zien staan er nu twee in de lijst. Welke raden jullie aan?
Deze componenten heb ik al gekocht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Blackout | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 163,99 | € 163,99 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
| Totaal | € 318,51 | |||
De build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 292,95 | € 292,95 |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC | € 939,- | € 939,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3636F16GX2-TZ5NR | € 155,96 | € 155,96 |
| 1 | Voedingen | ASUS TUF Gaming 850W Gold | € 156,95 | € 156,95 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 139,90 | € 139,90 |
| Totaal | € 1.973,76 | |||
Bedankt voor het meedenken!