[PopOS] Full screen browser met tabbladen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik gebruik F11 om in PopOS een full screen browser te hebben, maar dan zie ik mijn tabbladen niet alsmede de urlbalk. Is er een manier om de browser in vol ornaat te zien met de F11 knop?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 18:36
Windows 11 met Firefox hier: Als ik F11 gebruik om een browser full screen te maken, dan krijg ik de tabbladen en zoekbalk te zien wanneer ik mijn muiscursor naar de bovenkant van het scherm beweeg.

Zou dat ook zo werken bij PopOS i.c.m. de desbetreffende browser die je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Nee helaas, dan krijg ik alleen een kruis te zien om uit de full screen modus te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-09 21:51

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Bij full-screen met Firefox zie ik ook geen menubalk. Maar als ik met mijn muis naar de bovenrand ga, dan klapt alles naar beneden. Is dat niet zoals het bedoeld is?
Chrome heb ik ook, en die laat alleen een groot kruis zien. Firefox rules.

[ Voor 21% gewijzigd door xah5kiDe op 20-04-2023 15:43 ]

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33

Cyphax

Moderator LNX
Yzord schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:36:
Nee helaas, dan krijg ik alleen een kruis te zien om uit de full screen modus te gaan.
Het verschilt per browser. Het gedrag wat jij beschrijft zie ik in Edge bijvoorbeeld ook (alleen een kruis in het midden) maar Firefox laat wel de tab-bar zien in fullscreen als je met de muis naar de bovenkant beweegt (ik heb ook Pop!_OS). Welke browser betreft het bij jou?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Cyphax schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:41:
[...]

Het verschilt per browser. Het gedrag wat jij beschrijft zie ik in Edge bijvoorbeeld ook (alleen een kruis in het midden) maar Firefox laat wel de tab-bar zien in fullscreen als je met de muis naar de bovenkant beweegt (ik heb ook Pop!_OS). Welke browser betreft het bij jou?
Ik heb Brave geinstalleerd omdat ik het bij Firefox ook niet had. Maar bij Brave dus ook niet, dus vandaar dat ik dit topic opende omdat ik vermoede dat het een instelling van PopOS zou zijn.

Toch maar even kijken dan waarom ik het bij Firefox het niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33

Cyphax

Moderator LNX
Yzord schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:49:
[...]

Ik heb Brave geinstalleerd omdat ik het bij Firefox ook niet had. Maar bij Brave dus ook niet, dus vandaar dat ik dit topic opende omdat ik vermoede dat het een instelling van PopOS zou zijn.

Toch maar even kijken dan waarom ik het bij Firefox het niet heb.
Ik denk dat het gewoon een browser-engine-ding zijn en alle googlegebaseerde browsers het doen zoals jij niet wil, maar Firefox doet het wel goed. :P
Je hebt wel een kans dat wat je wilt via een extension alsnog kan, maar ik gebruik hoofdzakelijk Firefox en dan heb je dat niet nodig. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1