De afgelopen weken heb ik 3 MSI moederborden gekocht... waarvan ik allebij de ONBOARD geluidskaart heb getest. Bij het testen is mij opgevallen dat bij "zware" CPU belasting het geluid gaat "haperen en tikken". Vandaag heb ik GOT eens nagezocht of er meer mensen zijn met dit probleem.... tot mijn verbazing zijn er nogal wat mensen met dezelfde problemen. De meeste topics zijn afgedaan met: "dat het wel defecte hardware zou zijn..."
IK GELOOF HIER NIETS VAN...
Mijn 3 MSI moederborden
MSI K7T - Turbo
MSI K7T - Turbo RAID
MSI K7T - Turbo Limited Edition
Na wat getest te hebben met de onboard geluidskaart van mijn AK72 mainboard bleek al snel dat deze " altijd goed werkende geluidskaart" ernstige haperingen ging vertonen naar het updaten van AC97 Driver 1.8 naar de nieuwste driver 1.20 ????
Nu vraag ik aan "ALLE" MSI gebruikers om hier je configuratie te posten met de opmerking of jij het probleem wel of niet hebt... mischien dat we zo het probleem kunnen tackelen en oplossen
Van belang:
Je processor type/snelheid
Mainboard type + Bios versie
Via driver versie
Etc...
Alvast bedankt
IK GELOOF HIER NIETS VAN...
Mijn 3 MSI moederborden
MSI K7T - Turbo
MSI K7T - Turbo RAID
MSI K7T - Turbo Limited Edition
Na wat getest te hebben met de onboard geluidskaart van mijn AK72 mainboard bleek al snel dat deze " altijd goed werkende geluidskaart" ernstige haperingen ging vertonen naar het updaten van AC97 Driver 1.8 naar de nieuwste driver 1.20 ????
Nu vraag ik aan "ALLE" MSI gebruikers om hier je configuratie te posten met de opmerking of jij het probleem wel of niet hebt... mischien dat we zo het probleem kunnen tackelen en oplossen
Van belang:
Je processor type/snelheid
Mainboard type + Bios versie
Via driver versie
Etc...
Alvast bedankt