Ik zoek een?
Nieuwe receiver bij aankoop niewe TV of niet?
Wat is je budget?
400-700 (ook recente 2dehands is een optie)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansturen van mijn 5.1 speakers bij tv, gaming, film
Wat heb je zelf al gevonden?
Eventueel Yamaha v4a
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb dus een LG G3 55 besteld om mijn oude panasonic plasma te vervangen. Mijn huidige receiver is een Yamaha rx-v659. Deze heeft zelfs nog geen HDMI :-)
Eerst twijfelde ik om een nieuwe A/V receiver te kopen om alles met 1 hdmi kabel naar tv te sturen maar er dient ook 4k upscaling te gebeuren en het lijkt mij dat de processor van de tv daar veel beter voor geschikt is. Beeld gaat dus allemaal rechtstreeks naar de tv. Er wordt een tv box (telenet), switch & xbox series X aangesloten.
Blijft enkel het geluid over. Ik kan dit via een optische uit op de tv naar mijn huidige receiver brengen.
Ik zie dat mijn huidige receiver DTS en Dolby ondersteund. Is dit voldoende om nog steeds surround door te sturen of ga ik toch niet werkende toestanden krijgen?
Ik ben niet meer helemaal mee op het vlak van geluid.
Als ik geen nieuwe receiver hoef te kopen is het voor mij ook goed hoor.
Wat is jullie mening?
Speakers zijn van monitor audio bronze serie met B&W sub
Nieuwe receiver bij aankoop niewe TV of niet?
Wat is je budget?
400-700 (ook recente 2dehands is een optie)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansturen van mijn 5.1 speakers bij tv, gaming, film
Wat heb je zelf al gevonden?
Eventueel Yamaha v4a
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb dus een LG G3 55 besteld om mijn oude panasonic plasma te vervangen. Mijn huidige receiver is een Yamaha rx-v659. Deze heeft zelfs nog geen HDMI :-)
Eerst twijfelde ik om een nieuwe A/V receiver te kopen om alles met 1 hdmi kabel naar tv te sturen maar er dient ook 4k upscaling te gebeuren en het lijkt mij dat de processor van de tv daar veel beter voor geschikt is. Beeld gaat dus allemaal rechtstreeks naar de tv. Er wordt een tv box (telenet), switch & xbox series X aangesloten.
Blijft enkel het geluid over. Ik kan dit via een optische uit op de tv naar mijn huidige receiver brengen.
Ik zie dat mijn huidige receiver DTS en Dolby ondersteund. Is dit voldoende om nog steeds surround door te sturen of ga ik toch niet werkende toestanden krijgen?
Ik ben niet meer helemaal mee op het vlak van geluid.
Als ik geen nieuwe receiver hoef te kopen is het voor mij ook goed hoor.
Wat is jullie mening?
Speakers zijn van monitor audio bronze serie met B&W sub