Youtube videos op homepagina niet zichtbaar (wel openbaar)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timitimi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-03 18:05
Mijn vraag
Op een oude youtube pagina van mij (uit 2016) heb ik deze week een lading videos geupload.
De video's zijn wél zichtbaar onder het tweede tabblad 'videos' (op de kanaalpagina) maar niet zichtbaar op de homepagina van het youtube-kanaal (tabblad 1 'home').

Kan iemand mij helpen hoe ik dit wel kan regelen? De videos staan op openbaar en geen beperking ingevoerd voor zover ik weet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPWGscah5tDeHeKnCUOeJ8Trs9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/05SBhrUi0bBtkQczypWxSe8n.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46

nelizmastr

Goed wies kapot

De home pagina moet je zelf indelen. Bij mij staan daar “populaire video’s” en verschillende playlists. Kijk even in je kanaal ontwerper.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timitimi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-03 18:05
Ja het gekke is dat ik overal al gekeken heb.

Al mijn andere youtube kanalen laten automatisch de videos ook zien als content op de homepage (voor de bezoeker). Als ik nu uitgelogd (dus als bezoeker) op deze pagina kijk, dan zie ik 'dit kanaal heeft geen content' (zie afbeelding). Dit terwijl zodra je op video's klikt er wel degelijk content blijkt te zijn.

Enig idee waarom die melding 'geen content' daar verschijnt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUaJ9RRE7uKDSb2TEuOrFtvAVsQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xrWFQPUonmLFhUylpRx6mMG4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb je niet toevallig iets van twee profielen op één account? Ik heb dat in het verleden ook al eens voor elkaar gekregen. Dan kijk je blijkbaar naar het andere profiel.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes