Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een nieuwe(future proof) game systeem, mijn huidige pc is er officieel mee gestopt, kan er hooguit nog op Chrome mee.
Ik zal deze pc voornamelijk dus gaan gebruiken voor games, dat kunnen wat oudere games zijn zoals Wow, maar ook nieuwe games die uitkomen.
Dit ga ik allemaal spelen op een scherm van 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf een max budget van €1700,- hierbinnen heb ik ook een build gemaakt via Azerty. Zie hieronder:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk is mijn enige eis, zonder zorgen te gamen voor de komende 5 a 10 jaar.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk wil ik graag wat meer info over de build die ik heb uitgekozen, mocht dit een prima build zijn dan wil ik deze ook bestellen. Maar als jullie binnen het zelfde budget toch betere componenten hebben, dan sta ik daar zeker voor open en dat is dan ook de reden van mijn post.
Ik ben opzoek naar een nieuwe(future proof) game systeem, mijn huidige pc is er officieel mee gestopt, kan er hooguit nog op Chrome mee.
Ik zal deze pc voornamelijk dus gaan gebruiken voor games, dat kunnen wat oudere games zijn zoals Wow, maar ook nieuwe games die uitkomen.
Dit ga ik allemaal spelen op een scherm van 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf een max budget van €1700,- hierbinnen heb ik ook een build gemaakt via Azerty. Zie hieronder:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | € 142,24 | € 142,24 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6950 XT Phantom Gaming D 16G | € 669,- | € 669,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair iCUE 4000X RGB Tempered Glass Zwart | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 116,42 | € 116,42 |
| 1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 44,92 | € 44,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.550,27 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk is mijn enige eis, zonder zorgen te gamen voor de komende 5 a 10 jaar.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk wil ik graag wat meer info over de build die ik heb uitgekozen, mocht dit een prima build zijn dan wil ik deze ook bestellen. Maar als jullie binnen het zelfde budget toch betere componenten hebben, dan sta ik daar zeker voor open en dat is dan ook de reden van mijn post.