Toon posts:

Blizzard and Project X

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Blizzard gaat op zondag 2 september op de ETCS beurs een nieuw rts spel voorstellen (niet Warcraft III) (in het engels: announcement)
weet iemand meer?
wat het zeker niet is is :
starcraft 2
diablo III
een film

wat het wel kan zijn is:
FPS
RTS
MMORPH (online rpg)
online multiplayer spell
een spel met de mystieke naam "world of warcraft"

visiteer de website :www.blizzard.com die heel speciaal opstart
wat is het nieuwe spel?
speculeer graag...

Verwijderd

even wat extra informatie, blizzard heeft voor het team dat project X ontwikkelt naast haar eigen werknemers ook 3d artiesten en wat experts rond 3d games gehaald
dus waarschijnlijk gaan ze mee met de 3d trend die in gameswereld bezig is.

dus wie weet, misschien lekker a la alien VS predator maar dan Zerg Vs protoss, en dan als protoss, zerg of marine rondlopen en knallen? persoonlijk betwijfel ik, maar je vroeg toch om speculaties ;)

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

dubbel
[topic=214906/1/50]

Verwijderd

Als het goed is is het al bekend dat hun project X een MMORPG is die zich afspeelt in de War-craft realm en dus ook deel uit maakt van de gelijknamige saga.

Het zou plaats moeten maken voor 1000-en mensen en over de betaling is nog geen info vrijgegeven.

De voorlopige naam is trouwens 'World of Warcraft'

Beetje opmerkelijk vind ik het wel, dat ze 2 WC games tegelijkertijd in ontwikkeling nemen want het lijkt me dan toch dat beidde games elkaars verkoopcijfers wegzuigen.

Maarja, Blizzards reputatie kennende zullen ze wel weer een juweeltje afleveren en afgezien van het feit dat ik met mun *&%)#(* casema verbinding TOCH niet kan spelen hoop ik dat ze een frisse wind door al die MMORPG's kunnen laten waaien.

Verwijderd

hmmm, battle.net servers zijn in principe gratis, en blizzard verkoopt als de beste haar games, dus misschien, hopelijk word het een flat-fee game in die zin dat je de doos koopt, met key, en dat je daarna gratis online kunt gamen op een grote wereld.
zou nog wel een 3d mmporg moeten worden aangezien ze zoveel 3d lui hebben ingehuurd.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:55

Arno

PF5A

er liep dus al een topic:

[topic=214906]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.