Ik zoek een?
Upgrade van mijn huidige pc, ik heb een BBG pc gekocht een aantal jaar geleden, echter vanaf het begin al problemen met de videokaart. Ook heb ik gelijk een ultra wide scherm gekocht destijds, niet rekening houdend met dat dit gelijk extra lag zou geven. Dus een tijd later kon ik een videokaart overnemen voor een schappelijke prijs, zie onderaan.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik speel escape from tarkov, dark and darker, gta 5, rocket league en league of legends.
Huidige systeem dat je wilt upgraden?
Deze heb ik een tijd geleden al geupgrade met onderstaande video kaart, 2e hands gekregen. Oude video kaart had ik veel problemen mee, liep vaast vast ect.
product: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G
Verder gebruik ik een 3440 x 1440 beeldscherm, ultra wide, zie onderstaand. Dus heb ik een wat krachtiger systeem nodig
uitvoering: Acer Nitro XV340CKP Zwart
Upgrade van mijn huidige pc, ik heb een BBG pc gekocht een aantal jaar geleden, echter vanaf het begin al problemen met de videokaart. Ook heb ik gelijk een ultra wide scherm gekocht destijds, niet rekening houdend met dat dit gelijk extra lag zou geven. Dus een tijd later kon ik een videokaart overnemen voor een schappelijke prijs, zie onderaan.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik speel escape from tarkov, dark and darker, gta 5, rocket league en league of legends.
Huidige systeem dat je wilt upgraden?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 94,99 | € 94,99 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 444,- | € 444,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 24,50 | € 24,50 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 88,92 | € 88,92 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 101,99 | € 101,99 |
1 | Solid state drives | Gigabyte NVMe SSD 1TB | € 135,52 | € 135,52 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.120,81 |
Deze heb ik een tijd geleden al geupgrade met onderstaande video kaart, 2e hands gekregen. Oude video kaart had ik veel problemen mee, liep vaast vast ect.
product: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G
Verder gebruik ik een 3440 x 1440 beeldscherm, ultra wide, zie onderstaand. Dus heb ik een wat krachtiger systeem nodig
uitvoering: Acer Nitro XV340CKP Zwart