Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik ben in het bezit van een Samsung A52S.
De bluetooth werkt met alle hardware, maar op het moment dat ik gebeld word, kan ik niet opnemen met het bluetooth apparaat. Ik moet het geluid dan over mijn telefoon laten lopen. Muziek afspelen via bluetooth apparaat gaat zonder problemen. Als ik alle bluetooth connecties verwijder, dan doet hij het een paar x en dan ineens nergens meer.
Iemand een advies wat te doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:34
Met welk bluetooth apparaat verbind je? En met welke Android versie werk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV
@corporalnl Ik ben verbonden met een JBL Tune750 en My-Radio (Megane 3) . Bij beide doet hij dan niets meer.
Versie One UI = 5.1
Android-versie = 13

Ik hoop dat je er iets mee kunt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:20
BasV schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:56:
@corporalnl Ik ben verbonden met een JBL Tune750 en My-Radio (Megane 3) . Bij beide doet hij dan niets meer.
Versie One UI = 5.1
Android-versie = 13

Ik hoop dat je er iets mee kunt
Even 3 losse zaken:

Onder instellingen - info telefoon - software gegevens, Google Play System is die up-to-date?

En als je de JBL helemaal niet verbind, dus alleen de auto, blijft het dan wel werken?

En wanneer het niet werkt, en je zet je auto radio op de Media setting (dus alsof je spotify streamt), werkt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV
swhnld schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:01:
[...]

Even 3 losse zaken:

Onder instellingen - info telefoon - software gegevens, Google Play System is die up-to-date?

En als je de JBL helemaal niet verbind, dus alleen de auto, blijft het dan wel werken?

En wanneer het niet werkt, en je zet je auto radio op de Media setting (dus alsof je spotify streamt), werkt het dan wel?
Ja alles is up to date. Alle bluetooth apparaten verbinden en en ik kan overal spotify op afspelen, of andere media, maar zodra ik ga bellen, of gebeld word, dan gaat de bluetooth uit. Stop ik het gesprek. Gaat de bluetooth weer aan. In de auto kan ik ook gewoon opnemen vanaf het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV
swhnld schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:01:
[...]

Even 3 losse zaken:

Ja alles is up to date. Alle bluetooth apparaten verbinden en en ik kan overal spotify op afspelen, of andere media, maar zodra ik ga bellen, of gebeld word, dan gaat de bluetooth uit. Stop ik het gesprek. Gaat de bluetooth weer aan. In de auto kan ik ook gewoon opnemen vanaf het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:36
Leg eens uit wat "dan gaat de bluetooth uit" betekend en hoe dat er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:34
Maar heb je nu met 1 apparaat verbonden tegelijk of ook met de JBL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV
corporalnl schreef op woensdag 19 april 2023 @ 13:47:
Maar heb je nu met 1 apparaat verbonden tegelijk of ook met de JBL?
Er is op dat maar 1 apparaat verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV
XelaRetak schreef op woensdag 19 april 2023 @ 13:47:
Leg eens uit wat "dan gaat de bluetooth uit" betekend en hoe dat er uit ziet.
Op het scherm van de telefoon zie je het gesprek binnenkomen, maar je kan niet opnemen met bleutooth.
ik heb als voorbeeld een screenshot van een scherm toegevoegd. Normaal is het bluetooth teken groen, als je bent verbonden. maar als ik gebeld word, kan krijg ik deze met geen mogelijkheid aan.

Als ik de koppeling verbreek, weer koppel, dan gaat het een paar keer goed en daarna weigert hij dienst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWzosdT23W8oY8saQS2AaHut0D8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MPCHgGmNix6Mel3pGUKDYzhm.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:20
Heeft het ooit wel goed gewerkt en is het daarna mis gegaan, bijvoorbeeld na de update naar Android 13?
Dan zou je naar recovery kunnen booten en de cache legen kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeLoggerzz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-05 13:12
Dit draadje is al redelijk oud maar recentelijk heb ik precies hetzelfde probleem. Heb al een hoop geprobeerd zonder enig succes. Online lees ik dat ik niet de enige ben die daar op het moment last van heeft. Is dit destijds bij jou gefixt of heb je er zelf een fix voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ddc32
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-05 11:54
Ook ik heb dit probleem sinds kort. Als er iemand
een oplossing weet hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKo
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21-05 16:19
Hier ook hetzelfde probleem.
Is er al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldwielink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 12:12
Helaas geen oplossing, ik heb dit toestel ongeveer vier jaar maar sinds enige tijd (weken) dit probleem.

Enige dat helpt bij mij is een toestel reset hetgeen soms lastig is (rijdende in mijn auto).

Het probleem doet zich voor bij meerdere headsets/car kits dus ik ben redelijk zeker dat de telefoon het probleem is.

[ Voor 23% gewijzigd door ronaldwielink op 13-05-2025 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBoender
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 25-05 10:49
Hier het zelfde probleem, hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lindaput
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-05 18:47
Hier ook hetzelfde probleem, zou het door de laatste update kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HVSPARK
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 04-06 15:41
Knip, het is niet de bedoeling dat topics gekaapt worden voor andere problemen dan waar voor het topic gestart is. Dat mag in een eigen topic.

[ Voor 81% gewijzigd door 13art op 04-06-2025 20:19 ]

Pagina: 1