Steelstofzuiger gezocht voor katten eigenaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een steelstofzuiger die moeiteloos kattenzand en haar opzuigt.
Voor stoffen oppervlakken gebruik ik een kleding roller. Maar een opzetstuk voor de sofa te stofzuigen mag ook wel. Hoeft alleen niet erg geschikt te zijn voor haren.

Die niet perse hoeft opgehangen te worden maar rechtstaand kan 'rusten'.
Budget:
Geen, kwaliteit boven kwantiteit.
Gewoon één die zijn werk goed doet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:20
Wij hebben een Dyson V15 Detect en twee katten, waarvan er eentje flink wat haren los laat, en zijn hier super tevreden mee. Accuduur is goed, verschillende opzetstukken voor de vloer waarvan één speciaal voor haar, en ook opzetstukken om meubels te stofzuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:59

Zalmanman

So long,

Ik kan eigenlijk hetzelfde aandragen als @Sito voor de Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879
Flexibiliteit is erg fijn voor onder de banken/stoelen/bedden en de specifieke opzetstukjes voor haar zijn heel prettig en goed in gebruik. Bij echt vastzittend haar in bijvoorbeeld een kleed wil de turbostand ook nog wel eens goed van pas komen om écht alles eruit te trekken. Uitwasbaar filter is ook erg prettig, dan blijft er geen jaren aan stof in dat ding vastgeplakt zitten. Er zit ook een opzetstuk bij voor sofa's trouwens, die werkt ook goed in het weghalen van meuk en haren. Niks te klagen over dit ding dus.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
@Zalmanman
Voor deze gegaan.
Wat een verademing
Eindelijk af van die lompe zware bak.
Is wel wennen het gewicht van de motor op je onderarm.
Wat ik mij wel nog afvraag, aan de handgreep zitten precies iets van sensors.
Kan dat?
Ik zie kleine stalen pads aan de vinger houder. Wat lijkt op iets van sensors of touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:59

Zalmanman

So long,

Cyberdemon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 21:52:
@Zalmanman
Voor deze gegaan.
Wat een verademing
Eindelijk af van die lompe zware bak.
Is wel wennen het gewicht van de motor op je onderarm.
Wat ik mij wel nog afvraag, aan de handgreep zitten precies iets van sensors.
Kan dat?
Ik zie kleine stalen pads aan de vinger houder. Wat lijkt op iets van sensors of touch
Eindelijk eens de tijd gehad om te kijken, en ik denk dat je gelijk hebt. Het voelt koud aan en het lijken inderdaad pads. Wat ik zo denk dat het nut is, is dat de steelstofzuiger hiermee kan beoordelen of je 'm nog vast hebt. Zo niet, dan gaat 'ie automagisch uit. Ik weet niet zeker of dat klopt, maar ik ben wel benieuwd nu.

and thanks for all the fish.