Ik speel vaak in de avond wat games met mijn kameraden en dan zitten we met zijn allen op discord. Als ik langer dan een uurtje in de discord zit krijg ik ontzettend last van mijn oren/hoofd ( ja ik heb al meerdere merken headsets geprobeerd met verschillende groottes, breedtes en soft/leer doppen. Het probleem zit hem echt in het dragen).
Ik wil dus graag een externe microfoon gaan gebruiken (bv. blue yeti nano) maar dan game en discord audio over de speakers bij mijn pc afspelen. Gaat dit problemen geven met achtergrond geluid van de game, de stemmen van mijn kameraden die ze als "loop" terug gaan horen. Zijn hier ervaringen mee en hoe hebben jullie dit opgelost?
...
Software: Discord
Speakers: Logitech z623
Microfoon: Ik zit te denken aan de Blue Yeti Nano
...
Ik zie voornamelijk dat mensen hun externe microfoon gebruiken naast hun headset, dus een headset voor de output en de blue yeti voor de input maar ik wil dus echt een oplossing voor het niet kunnen verdragen van de headset op mijn hoofd.
excuus als er belangrijke info mist of het onder een verkeerd topic staat!
...
Ik wil dus graag een externe microfoon gaan gebruiken (bv. blue yeti nano) maar dan game en discord audio over de speakers bij mijn pc afspelen. Gaat dit problemen geven met achtergrond geluid van de game, de stemmen van mijn kameraden die ze als "loop" terug gaan horen. Zijn hier ervaringen mee en hoe hebben jullie dit opgelost?
...
Software: Discord
Speakers: Logitech z623
Microfoon: Ik zit te denken aan de Blue Yeti Nano
...
Ik zie voornamelijk dat mensen hun externe microfoon gebruiken naast hun headset, dus een headset voor de output en de blue yeti voor de input maar ik wil dus echt een oplossing voor het niet kunnen verdragen van de headset op mijn hoofd.
excuus als er belangrijke info mist of het onder een verkeerd topic staat!

...