Mijn vraag
Ik wil graag een digitale webapp bouwen. Hoogover wordt het een tool waar beheerders en eindgebruikers informatie met elkaar kunnen uitwisselen. Heel basic dus, later komen er toeters en bellen bij. Het plan is om hier steeds meer gebruikers aan toe te voegen.
Ik heb geen programmeerervaring.
Een dappere poging dus.
Mijn vraag: wat is een geschikte tool om dit mee te doen?
Mijn "eisen":
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik denk dat bubble.io een goede kandidaat is. Echter kan ik de app niet exporteren hiermee. Dat vind ik een groot nadeel. Ik heb nog geen soortgelijke tools ontdekt waarmee dat wel kan.
Tips zijn ook welkom!
Ik wil graag een digitale webapp bouwen. Hoogover wordt het een tool waar beheerders en eindgebruikers informatie met elkaar kunnen uitwisselen. Heel basic dus, later komen er toeters en bellen bij. Het plan is om hier steeds meer gebruikers aan toe te voegen.
Ik heb geen programmeerervaring.
Een dappere poging dus.
Mijn vraag: wat is een geschikte tool om dit mee te doen?
Mijn "eisen":
- De webapp moet ik kunnen verhuizen naar een willekeurig domein. Daarmee bedoel ik dat de gebruikers niet "www.tool.com" zien, maar "www.websitewaaropdebezoekeralzat.com". Dit kunnen meerdere domeinen worden.
- De tool moet niet duurder worden naarmate het aantal eindgebruikers van de webapp groeit
- Het mooiste is als ik hetgeen ik maak in de tool volledig kan exporteren, zodat ik niet aan de tool "vast" blijf zitten.
- Low of no code, aangezien ik niet kan programmeren. Ik denk (hoop) dat ik e.e.a. wel relatief snel op kan pakken. Met heel veel Googlen. En posts op Tweakers.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik denk dat bubble.io een goede kandidaat is. Echter kan ik de app niet exporteren hiermee. Dat vind ik een groot nadeel. Ik heb nog geen soortgelijke tools ontdekt waarmee dat wel kan.
Tips zijn ook welkom!
[ Voor 7% gewijzigd door BPTBPTBPT op 18-04-2023 20:11 ]