Ik overweeg om een nieuwe computer voor mijn ouders te kopen, die hun huidige pc dagelijks gebruiken om het nieuws te lezen en YouTube-video's te bekijken. Zelf heb ik weinig tot geen kennis van computers, dus heb ik informatie gezocht op forums en YouTube om me te helpen bij het kiezen van een geschikt set-up voor hun behoeften.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar computer systeem voor thuis. Ouders gebruiken dagelijks de computer voor het nieuws bekijken en voornamelijk Youtube. Ik zelf zal soms als nood de pc gebruiken voor een teams meeting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 300-350euro. mag ook rond de 400 zijn als het een absoluut meerwaarde heeft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, oude pc is alweer uit 2016 en dit was een een medion pc van Lidl. Wel heb ik een AOC 27 inc monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een lijstje gemaakt. Ik mis nog de voeding/ koeler/ behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Op zich sta ik open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC die niet al te veel geluid maakt. een absolute must is zo af en toe pc aansluiten op tv scherm zodat ze vanuit de bank kunnen youtube
Ga je overklokken?
nee, heb ik geen behoefte aan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste is dat jullie mijn opzetje bekijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar computer systeem voor thuis. Ouders gebruiken dagelijks de computer voor het nieuws bekijken en voornamelijk Youtube. Ik zelf zal soms als nood de pc gebruiken voor een teams meeting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 300-350euro. mag ook rond de 400 zijn als het een absoluut meerwaarde heeft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, oude pc is alweer uit 2016 en dit was een een medion pc van Lidl. Wel heb ik een AOC 27 inc monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een lijstje gemaakt. Ik mis nog de voeding/ koeler/ behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Op zich sta ik open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC die niet al te veel geluid maakt. een absolute must is zo af en toe pc aansluiten op tv scherm zodat ze vanuit de bank kunnen youtube
Ga je overklokken?
nee, heb ik geen behoefte aan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste is dat jullie mijn opzetje bekijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 500GB | € 34,90 | € 34,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 302,80 | ||