Outlook heeft 2 Junk E-mail folders?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hallo,

Ik ben laatst wat aan het opruimen geweest in mijn mail account. Nu viel mij op dat er voor Spam/Junk E-mail altijd 2 mappen terug blijven komen.
Namelijk "Ongewenste E-mail" maar ook "Junk E-mail". Beide mappen lijken door Outlook te worden gebruikt.

Iemand enige idee hoe dit kan? Heeft dit te maken met het gebruiken van Engelse en Nederlandse software (Office Outlook) wellicht?
Of hebben deze 2 seperate mappen echt een ander doel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huolr3PfyCT1GbAHswh8Ovhtv2s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oMGrCrkupvYB8oIVtVbuTsrA.png?f=user_large

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:36

Fustje

Koel bewaren

Ik heb dit op een Exchange omgeving heel vaak gezien. De taal instelling op Exchange en die van de client komen niet overeen, dat is met een powershell scriptje in te stellen op de mailbox en dan de niet-systeem mappen opruimen.
Maar ik weet niet zeker of je op Exchange zit.
Edit: je ziet aan de iconen dat de engelse mappen gewone mappen zijn en niet bij de systeemmappen horen. Je kunt ze verwijderen.

[ Voor 19% gewijzigd door Fustje op 17-04-2023 23:49 ]

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:46
Dat soort mappen kunnen door een boel tools aangemaakt worden, ik heb ook wel eens gezien dat bepaalde plugins, security of archiveringstools zulke mappen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Als je de “Junk E-mail” verwijderd zal deze waarschijnlijk weer terug komen. Ik verwacht dat er een ander apparaat, een filter, oid niet dezelfde mappen gebruikt. Je kunt in de meeste email-client systeemmappen aanwijzen en dan zullen deze clients niet meer hun default mappen aanmaken.