Mijn oude smartphone oneplus nord is pasgeleden gestolen en heb een tijdelijke samsung galaxy a10s te leen. De oneplus nord voldeed in principe goed aan mijn gebruik alleen was na ongeveer 2 jaar de batterij wel snel leeg.
Ik zoek een?
(tijdelijke) smartphone, wil dat de smartphone zo'n half jaar meegaat tot ik wat meer geld bij elkaar heb kunnen sparen voor een betere smartphone.
Het liefst niet een te grote smartphone broekzakformaat.
Wat is je budget?
Het gaat om een zo goedkoop mogelijke telefoon rond de 200€ (ben in het buitenland dus prijzen zijn relatief).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik het voornamelijk voor basiszaken zoals whatsapp, surfen, netflix(en andere streaming diensten).
Maak wel graag fotos,ik verwacht geen super kwaliteit maar zo goed mogelijk binnen budget. En het liefst een zo goed mogelijke batterij.
Wat heb je zelf al gevonden?
De prijzen van onderstaande smartphones zijn allemaal binnen het budget en verschillen zijn klein.
Samsung Galaxy A14 5G 128GB/4GB
Oppo A57 128G/4GBB
Vivo Y21S 128GB/4gb
Oppo A77 128gb/4GB
Xiaomi Poco M5 128GB/4gb
Xiaomi redmi note 11 128gb/4GB
Ik zoek een?
(tijdelijke) smartphone, wil dat de smartphone zo'n half jaar meegaat tot ik wat meer geld bij elkaar heb kunnen sparen voor een betere smartphone.
Het liefst niet een te grote smartphone broekzakformaat.
Wat is je budget?
Het gaat om een zo goedkoop mogelijke telefoon rond de 200€ (ben in het buitenland dus prijzen zijn relatief).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik het voornamelijk voor basiszaken zoals whatsapp, surfen, netflix(en andere streaming diensten).
Maak wel graag fotos,ik verwacht geen super kwaliteit maar zo goed mogelijk binnen budget. En het liefst een zo goed mogelijke batterij.
Wat heb je zelf al gevonden?
De prijzen van onderstaande smartphones zijn allemaal binnen het budget en verschillen zijn klein.
Samsung Galaxy A14 5G 128GB/4GB
Oppo A57 128G/4GBB
Vivo Y21S 128GB/4gb
Oppo A77 128gb/4GB
Xiaomi Poco M5 128GB/4gb
Xiaomi redmi note 11 128gb/4GB
[ Voor 12% gewijzigd door francis998 op 17-04-2023 23:14 ]