Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Input gevraagd over de juiste plaats pv panelen

Pagina: 1
Acties:

• Ruud-p
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 29-07-2023
Mijn vraag
Hai ik zal eerst de situatie schetsen
Naast ons huis heb ik een garage die vanuit het westen gezien wordt omsloten door hoogbouw
De garage zelf is circa 3meter hoog vanaf het maaiveld , op het dak heb ik 4 panelen van Ja Solar vann545 wp pst in serie liggen gericht op oost/zuid deze zitten aangesloten op een Sma SB3000 tl-21.

Nu had ik het idee om deze uit te breiden met Longhi 500wp omdat ik de Jasolar niet in de buurt kan vinden
En dan de twee longhi 500wp en 1 Jasoalr 545wp in serie op 1 string op de omvormer aan te sluiten en te richten op het zuiden ,en de overige panelen te richten op het oosten op zich geen probleem is het niet zo dat ik enerzijds met de ruimte zit bossage en de aanwezige hoogbouw heb ik wat input nodig wat de beste optie is en of ik nog wat over het hoofd zie
Alvast bedankt voor het kijken
...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3aB1zt52xf6-7b5tC8N69WUd0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ueitTGo6gqhb4PbgGPdWzFr0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Ruud-p op 17-04-2023 20:45 ]