Nieuwskeuzes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Ik snap bepaalde keuzes af en toe echt niet. Tuurlijk, dat is veelal subjectief, maar nu staat de queue (naar mijn weten) vol met interessant en redelijk wereldwijd (en Nederland-specifiek) nieuws, maar dan wordt er gekozen om artikelen te schrijven die helemaal niks met de Nederlandse burger te maken hebben, zoals nieuws: Huawei brengt in China midrangetelefoon uit met satellietcommunicatie

De telefoon komt alleen uit in China. Tuurlijk, de techniek is wel boeiend, maar we kunnen het hier niet eens gebruiken. Weinig nieuwswaarde als je het mij vraagt. Rare keus, terwijl er ook genoeg nieuws is wat objectief gezien veel meer nieuwswaarde heeft.

En zo zijn er nog wel veel meer artikelen waarvan ik dat denk. Vervolgens wordt de submitqueue leeggegooid.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-04-2023 16:10 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vond die juist wel interessant als een teken aan de wand dat “satelliet-communicatie” nu echt een feature aan het worden is voor telefoons.

Beetje vergelijkbaar met het nieuws rondom ‘foldables’.

Tuurlijk zijn dat in eerste instantie alleen maar Chinese modellen, maar dat komt tzt wel onze kant op.