Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn intresse gaat sws alleen naar het gamen and gewoon series kijken en internetten in general. Ik speel vooral mmos en lol maar wil mijn toekomstige pc ook gebruiken voor single player games die ik dan toch op max graphics kan spelen. Als laatste wil ik dat deze pc natuurlijk wel wat jaren mee gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is 2300 mag iets goedkoper als de performance het zelfde blijft. 50 euro er boven doe ik niet moeilijk over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee heb ik niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een monitor met 1440p 144hz dus wil daar wel een beetje naar toe met games 4k gaming heb ik niet intresse in
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb ik nooit echt bij stilgestaan zolang het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst wel zo stil mogelijk erger me snel aan luide geluiden van me pc. Ik vinden rood met zwart een mooie kleur combi heb zelf alleen geen mooie kast gevonden met die kleuren of lichten.
Ga je overklokken?
nee mischien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
ik wil gewooon weten of de build die ik zelf met een paar vrienden in elkaar geflatst heb goed te doen is uberhoud werkt samen en het beste is wat ik kan doe met mijn wensen gamen op 1440p 144 hz
Mijn intresse gaat sws alleen naar het gamen and gewoon series kijken en internetten in general. Ik speel vooral mmos en lol maar wil mijn toekomstige pc ook gebruiken voor single player games die ik dan toch op max graphics kan spelen. Als laatste wil ik dat deze pc natuurlijk wel wat jaren mee gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is 2300 mag iets goedkoper als de performance het zelfde blijft. 50 euro er boven doe ik niet moeilijk over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee heb ik niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een monitor met 1440p 144hz dus wil daar wel een beetje naar toe met games 4k gaming heb ik niet intresse in
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb ik nooit echt bij stilgestaan zolang het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst wel zo stil mogelijk erger me snel aan luide geluiden van me pc. Ik vinden rood met zwart een mooie kleur combi heb zelf alleen geen mooie kast gevonden met die kleuren of lichten.
Ga je overklokken?
nee mischien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
ik wil gewooon weten of de build die ik zelf met een paar vrienden in elkaar geflatst heb goed te doen is uberhoud werkt samen en het beste is wat ik kan doe met mijn wensen gamen op 1440p 144 hz
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 448,- | € 448,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z690-PLUS | € 200,99 | € 200,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 7900 XT Gaming Trio Classic 20G | € 979,- | € 979,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Elite Shark CA200G | € 133,66 | € 133,66 |
| 1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 280mm | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero 850 watt | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 60,89 | € 60,89 |
| Totaal | € 2.155,93 | |||
[ Voor 48% gewijzigd door genjimain96 op 17-04-2023 20:29 ]