Queesystems vraagje over afhalen

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:23
Ik was van plan wat bij queensystems te gaan halen. (ja ik weet het, ik heb ook alle negatieve reacties gelezen.)

Maar afhalen bij queensystems kan toch geen kwaad???? Dan kunne ze er toch nie onderuit komen..
Of heb ik het nou mis...

Was ik nl vanplan, ze zijn nl erg goedkoop, alleen zwaar traag in verzenden, en aangezien ik maar 45 min rijden er vanaf woon kan ik het makkelijk ophalen...duzz heeft iemand dat ooit gedaan, of werkt dat net zo slecht??

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met afhalen.
Graag geen reacties over verzendtijden, want dat interreseers me toch niet. Hoef alleen maar te weten of iemand het daar ooit gekocht heeft en ook afgehaald en hoe lang het dan duurt.

Verwijderd

ik hehb er al eens wat dimmetjes afgehaald. het bedrijfje bestaat uit maar 1 man. Niks geen problemen gehad.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 01 september 2001 21:13 schreef Da_Kine het volgende:
ik hehb er al eens wat dimmetjes afgehaald. het bedrijfje bestaat uit maar 1 man. Niks geen problemen gehad.
toevallig een 19 jarige?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• koentjuh
Duzz met afhalen hoef ik gene problemen te vverwachten. Mooi dan stuur ik ff een mailtje of ze alles op voorraad hebben en dan bestel ik het ff..

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op zaterdag 01 september 2001 21:15 schreef funkflex het volgende:

[..]

toevallig een 19 jarige?
Las in de Survey dat het nog een HBO'er was die een technische opleiding deed. Dus het zou best een 19-jarige kunnen zijn.

Als je bestelt, zorg er dan voor dat het contact tussen beide goed blijft, dus dat ie je op de hoogte houd van je bestelling, bijv dat sommige onderdelen nog meoten komen.

Zelf heb ik een maandje geleden een mailtje gestuurd naar QueenSystems met een vraagje over een van zijn hardeschijven waar ik wel interesse voor had en of het mogelijk was om deze op te komen halen, aangezien Wijhe maar een kwartier van Zwolle is.
Ik heb nix van deze Toko gehoord, dus mijn mening over deze Toko is negatief, komop zeg, een klein mailtje terug kan toch wel ? Is toch niet zoveel moeite ?

Toen heb ik dus maar bij een ander harde schijven gekocht.

Dus als je besluit om bij QueenSystems wat te gaan kopen en je krijgt een reactie van QueenSystems, zorg ervoor dat het contact goed is en dat je niet strax bij hem aan de deur komt en dat hij nog nix voor je klaar heb staan. (BTW schrik niet als je voor een woonhuis komt te staan, QS is dus geen winkel)

-

• koentjuh
Ja oke... da had ik zlef ook al ingedacht. Maar heb vorige week al een mailtje gestuurd over een paar onderdelen en een uur later kreeg ik te horen dat het deze week weer op voorraad was, dus zat toen wel snor..

Ik zie wel..

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 21:35 schreef koentjuh het volgende:
Ja oke... da had ik zlef ook al ingedacht. Maar heb vorige week al een mailtje gestuurd over een paar onderdelen en een uur later kreeg ik te horen dat het deze week weer op voorraad was, dus zat toen wel snor..

Ik zie wel..
Hij zegt wel vaker dat ie thuis is,wou er ook een paar maanden geleden een Geforce 3 ophalen,ja ben thuis dit en dat,kwam ik er (op mijn fiets vet ver) was alleen zijn moeder er en ze zei dat haar zoon pas de volgende dag thuiskwam en gelijk op zou bellen.

Nooit gebeld ,komt geen afspraken na,tis gewoon een grote klootzak,niet doen dus

• koentjuh
hmmz.. tot nie toe vrij positief. Ik mailtje sturen of de producten op voorraad waren, kreeg uur later mailtje terug dat ze er waren. Maar goed ik zie wel. Afhalen kan geen kwaad, qua geld loop ik geen risico. Kan altijd proberen natuurlijk.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb mijn brander er ook zelf opgehaald, geen problemen gehad.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik had mijn vid kaart daar besteld
binnen een week binnen

matig.. maar niet erg
Pagina: 1