Wat wil ik doen met je nieuwe systeem?
Vooral wil ik met het systeem games gaan spelen. Van MMORPGS's (Black Desert Online, Guild Wars 2). tot Shooters (Apex Legends, Overwatch 2). Graag speel ik alle soorten spellen. Ik wil er niet op gaan streamen. Ik heb een 144hz scherm met een resolutie van 1920x1080.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1500,- Wel mag het een beetje uitwijken. Belangrijk is dat ik met goede performance de spellen kan spelen die ik wil spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1920x1080 met 144hz monitor heb ik. Ook een muis, toetsenbord en windows licentie. Ik zoek dus echt alleen een desktop computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje onder de topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren. Alles is goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte is niet heel belangrijk. Ik zou graag een mooie behuizing willen (wit of zwart is allebei goed). Daarnaast vind ik het belangrijk dat de computer niet teveel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb met behulp van een website een pc gebouwd. Nu heb ik hier verder weinig verstand van. Ik zou dus graag willen weten of ik waar krijg voor mijn geld en of ik beter andere componenten kan gebruiken. Alle tips en tops zijn dus welkom! En misschien wat tips waar ik het beste mijn pc kan laten bouwen.
Lijst met componenten:
Vooral wil ik met het systeem games gaan spelen. Van MMORPGS's (Black Desert Online, Guild Wars 2). tot Shooters (Apex Legends, Overwatch 2). Graag speel ik alle soorten spellen. Ik wil er niet op gaan streamen. Ik heb een 144hz scherm met een resolutie van 1920x1080.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1500,- Wel mag het een beetje uitwijken. Belangrijk is dat ik met goede performance de spellen kan spelen die ik wil spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1920x1080 met 144hz monitor heb ik. Ook een muis, toetsenbord en windows licentie. Ik zoek dus echt alleen een desktop computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje onder de topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren. Alles is goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte is niet heel belangrijk. Ik zou graag een mooie behuizing willen (wit of zwart is allebei goed). Daarnaast vind ik het belangrijk dat de computer niet teveel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb met behulp van een website een pc gebouwd. Nu heb ik hier verder weinig verstand van. Ik zou dus graag willen weten of ik waar krijg voor mijn geld en of ik beter andere componenten kan gebruiken. Alle tips en tops zijn dus welkom! En misschien wat tips waar ik het beste mijn pc kan laten bouwen.
Lijst met componenten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H DDR4 | € 108,80 | € 108,80 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 639,- | € 639,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 40,49 | € 40,49 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M (2021) | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX750M (2021) | € 142,56 | € 142,56 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 63,57 | € 63,57 |
| Totaal | € 1.423,32 | |||
[ Voor 26% gewijzigd door SemS1510 op 17-04-2023 14:30 ]