Ik heb een GBAORUS Gen4 2TB M.2 SSD gekocht en geplaatst in mijn systeem alleen hij wordt in Windows partitie manager of andere software met soortgelijke functies niet gezien.
AMD Ryzen 5 3600 - Processor3.6 GHz (4.2 GHz) - 6 cores - 12 threads - 35 MB
Gigabyte X570 AORUS ELITE - moederbordATX - Socket AM4 - AMD X570 - USB-C Gen2, USB 3.2
Sapphire Radeon RX 5700 Pulse - Grafische kaartRX 5700 - 8GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16
Corsair Vengeance LPX - GeheugenDDR4 - 16 GB: 2 x 8 GB - DIMM - 288-PIN - 3200
Intel Solid-State Drive 660p Series - Solid state gecodeerd - 1 TB - intern - M.2 2280 - PCI Express
Laatste BIOS update en firmware update geïnstalleerd voor de SD en Moederbord
In de Bios is de SSD netjes te zien en kan ik een scan uitvoeren die geen fouten weergeeft. Zie bijlage voor een SS.
In windows apparaat beheer kan ik de SSD wel zien en werkt correct.
In het programma CrystalDisk info laat hij de schijf ook zien en geeft die geen fouten na een scan.
Verder heb ik ook een USB windows boot gemaakt om WIndows opnieuw te installeren. Ook daar word de schijf niet weergegeven. Ik heb ook de Schijf weggegooid uit apparaat manager en ook de drivers ge de-installeert.
Ik weet even niet meer wat ik nog kan doen. Graag advies.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GkNwkwApOwZN7GCmoWy8BqEK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lfpL8gfxMz8dXWaYw4aHS9lz.jpg?f=user_large)
AMD Ryzen 5 3600 - Processor3.6 GHz (4.2 GHz) - 6 cores - 12 threads - 35 MB
Gigabyte X570 AORUS ELITE - moederbordATX - Socket AM4 - AMD X570 - USB-C Gen2, USB 3.2
Sapphire Radeon RX 5700 Pulse - Grafische kaartRX 5700 - 8GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16
Corsair Vengeance LPX - GeheugenDDR4 - 16 GB: 2 x 8 GB - DIMM - 288-PIN - 3200
Intel Solid-State Drive 660p Series - Solid state gecodeerd - 1 TB - intern - M.2 2280 - PCI Express
Laatste BIOS update en firmware update geïnstalleerd voor de SD en Moederbord
In de Bios is de SSD netjes te zien en kan ik een scan uitvoeren die geen fouten weergeeft. Zie bijlage voor een SS.
In windows apparaat beheer kan ik de SSD wel zien en werkt correct.
In het programma CrystalDisk info laat hij de schijf ook zien en geeft die geen fouten na een scan.
Verder heb ik ook een USB windows boot gemaakt om WIndows opnieuw te installeren. Ook daar word de schijf niet weergegeven. Ik heb ook de Schijf weggegooid uit apparaat manager en ook de drivers ge de-installeert.
Ik weet even niet meer wat ik nog kan doen. Graag advies.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GkNwkwApOwZN7GCmoWy8BqEK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lfpL8gfxMz8dXWaYw4aHS9lz.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/jjW8i2YhJGlBJm6SUt5Xx2z1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Vexarrr1 op 17-04-2023 10:37 ]