s
[ Voor 99% gewijzigd door jens1211 op 18-04-2023 18:04 ]
[ Voor 99% gewijzigd door jens1211 op 18-04-2023 18:04 ]
Hallo Danku voor deze reactie.UTPBlokje schreef op zondag 16 april 2023 @ 22:29:
Zie handleiding Microsoft
Export contacts from Outlook - Microsoft Support
Export naar csv. Deze aanpassen waar nodig en import in ander profiel. Let op wanneer je wijzigd in excel worden , omgezet in ; dit dien je dan in Notepad te vervangen naar ,
Ik heb nog eens een nieuwe distributielijst gemaakt met 1000 contactpersonen.jens1211 schreef op maandag 17 april 2023 @ 07:45:
[...]
Hallo Danku voor deze reactie.
Deze import/export regel had ik al een aantal keer geprobeerd.
Ik heb al de volledig "contactpersons" ge exporteerd + Externalcontacts.
Maar telkens exporteerd die enkel mijn persoonlijke contactpersonen alleen. (dus +- 200 contactpersonen worden geëxporteerd. Maar die groep adressen die bij other contactpersons staan dus een volledig aparte distrubitielijst , die komen niet terecht in de file... Heel raar.
Daarom dat ik een andere methode zocht voor die andere distributielijst te export/importeren.
Hopelijk weet iemand hier een methode voor of een oplossing.
Neen geen beheerder van deze distributielijst. Enkel beschikbaar via mijn outlook profiel.UTPBlokje schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:56:
Wie is de beheerder van de distributielijst. De beheerder kan het via Powershell exporteren. https://www.alitajran.com...ion-group-members-to-csv/. Als dat niet een mogelijkheid is kan je het proberen met deze addon.
https://www.outlookfreewa.../OutlookContactsExportVCF
Geen ervaring met gebruik van deze addon. Wel met andere addons van deze leverancier
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq