s
[ Voor 99% gewijzigd door jens1211 op 18-04-2023 18:04 ]
Graag nodigen we je uit om deel te nemen aan het Tweakers halfjaaronderzoek. Via deze enquête willen we een beeld krijgen van hoe je Tweakers ervaart en de verschillende onderdelen waardeert. Invullen duurt ongeveer vijf tot tien minuten.
[ Voor 99% gewijzigd door jens1211 op 18-04-2023 18:04 ]
Hallo Danku voor deze reactie.UTPBlokje schreef op zondag 16 april 2023 @ 22:29:
Zie handleiding Microsoft
Export contacts from Outlook - Microsoft Support
Export naar csv. Deze aanpassen waar nodig en import in ander profiel. Let op wanneer je wijzigd in excel worden , omgezet in ; dit dien je dan in Notepad te vervangen naar ,
Ik heb nog eens een nieuwe distributielijst gemaakt met 1000 contactpersonen.jens1211 schreef op maandag 17 april 2023 @ 07:45:
[...]
Hallo Danku voor deze reactie.
Deze import/export regel had ik al een aantal keer geprobeerd.
Ik heb al de volledig "contactpersons" ge exporteerd + Externalcontacts.
Maar telkens exporteerd die enkel mijn persoonlijke contactpersonen alleen. (dus +- 200 contactpersonen worden geëxporteerd. Maar die groep adressen die bij other contactpersons staan dus een volledig aparte distrubitielijst , die komen niet terecht in de file... Heel raar.
Daarom dat ik een andere methode zocht voor die andere distributielijst te export/importeren.
Hopelijk weet iemand hier een methode voor of een oplossing.
Neen geen beheerder van deze distributielijst. Enkel beschikbaar via mijn outlook profiel.UTPBlokje schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:56:
Wie is de beheerder van de distributielijst. De beheerder kan het via Powershell exporteren. https://www.alitajran.com...ion-group-members-to-csv/. Als dat niet een mogelijkheid is kan je het proberen met deze addon.
https://www.outlookfreewa.../OutlookContactsExportVCF
Geen ervaring met gebruik van deze addon. Wel met andere addons van deze leverancier
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()