Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Lenovo Legion T5 prebuild. Goeie deal?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ThomasRL
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18-07 17:44
Ha allen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe game pc. Hoeft niet high-end te zijn. Zelf vind ik deze Lenovo prebuild interessant, maar ik heb eigenlijk geen ervaring/kennis. Zie extra informatie hieronder + vraag.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen. Speel voornamelijk open wereld games, maar ben ook fan van RTS games. Naast gamen wil ik foto’s bewerken in Adobe

Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000-€1300.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met een RTX 3070 (ti) hoop ik redelijk ‘future proof’ te zijn voor nieuwe game releases. Ik verwacht mijn pc niet te upgraden in te toekomst.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment kijk ik naar prebuild. Begrepen dat de Lenovo Legion T5 een redelijke optie is. Had tot mijn ‘research’ geen tot nauwelijks kennis over PC’s, waardoor ik voor nu ben weggebleven van selfbuilds. Heb een aantal selfbuilds opgezocht, maar het viel mij op dat deze aanzienlijk duurder zijn dan de Lenovo Legion.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
ik ben benieuwd hoe jullie naar de onderstaande gelinkte Lenovo kijken. Is dit een interessante optie, of is een selfbuilds toch beter? Misschien zijn er forumleden met ervaring ten aanzien van de Lenovo Legion?
Link: https://azerty.nl/product...5-90rc-towermodel/4625913

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01:10
Voor deze prijs kun je een iets betere PC bouwen, en heb je wat meer controle over de kwaliteit van de onderdelen - bij Lenovo zou ik bijvoorbeeld geen hoge verwachtingen van de voeding hebben.
Deze lijst heeft een voor gaming betere CPU, een in prestatie vergelijkbare videokaart met 16GB videokaartgeheugen (de 8GB op de 3070 Ti is wat karig, zeker met het oog op de toekomst), twee keer zoveel RAM - nu nog niet echt nodig maar over een paar jaar vast wel.
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 5800X3D Boxed€ 289,-€ 289,-
1MoederbordenGigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3)€ 89,-€ 89,-
1VideokaartenSapphire Pulse AMD Radeon RX 6800€ 565,-€ 565,-
1BehuizingenDeepCool Macube 110 Zwart€ 53,-€ 53,-
1ProcessorkoelingDeepCool AK500 Zwart€ 54,90€ 54,90
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS€ 69,90€ 69,90
1VoedingenNZXT C650 Gold v2€ 89,90€ 89,90
1Solid state drivesWD Blue SN570 1TB€ 53,90€ 53,90
Totaal€ 1.264,60

Lees Goedkope Windows 10 keys vanaf 5 euro: hoe kan dat & mag dat?

En How to Build a PC. Ook Youtube staat vol met videos over dit onderwerp.

• ThomasRL
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18-07 17:44
Bedankt voor je antwoord! Dit helpt zeker!!