Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p (misschien later een upgrade) (anno en andere city builders en rts games, en af en toe CAD programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur hebben we allemaal al, het gaat puur om de pc.
We nemen wel een 3,5inch HDD over met data. Maar windows (via werk) komt op de SSD te staan uiteraard
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijst samengesteld, maar heb met name een vraag over het ram geheugen, is deze geschikt in combinatie met dit moederbord. En passen alle onderdelen in deze kast. Laatste keer dat ik zelf een pc heb gebouwd is 10+ jaar geleden, dus ben er een beetje uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeuren kwa merk.
Ga je overklokken?
Denk in eerste instantie niet, als het wel kan is het mooi meegenomen, maar heeft geen prioriteit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kijken of alles een beetje op elkaar aansluit, en of er nog dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
Of dat er een compleet andere setup is die voordeliger is bijvoorbeeld.
Voornamelijk gamen op 1080p (misschien later een upgrade) (anno en andere city builders en rts games, en af en toe CAD programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur hebben we allemaal al, het gaat puur om de pc.
We nemen wel een 3,5inch HDD over met data. Maar windows (via werk) komt op de SSD te staan uiteraard
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijst samengesteld, maar heb met name een vraag over het ram geheugen, is deze geschikt in combinatie met dit moederbord. En passen alle onderdelen in deze kast. Laatste keer dat ik zelf een pc heb gebouwd is 10+ jaar geleden, dus ben er een beetje uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeuren kwa merk.
Ga je overklokken?
Denk in eerste instantie niet, als het wel kan is het mooi meegenomen, maar heeft geen prioriteit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kijken of alles een beetje op elkaar aansluit, en of er nog dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
Of dat er een compleet andere setup is die voordeliger is bijvoorbeeld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 194,90 | € 194,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC | € 464,- | € 464,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 118,89 | € 118,89 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2021) Zwart | € 133,67 | € 133,67 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.236,26 | ||