Verstopt toilet nummer zoveel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:37
Hallo,

In mijn (huur)appartement op de zesde verdieping(van de zeven) zat gister van het ene moment op het ander de WC verstopt.
Sochtends nog wat van die WC eend er in gemikt, vergeten door te spoelen dus toen ik smiddags thuis kwam deed ik dat. Direct liep het water tot de rand van de pot om vervolgens extreem langszaam door te lopen.
Douche/wasbakken lopen wel gewoon door.

Ik heb dus geen direct aanleiding voor wat de verstopping zou kunnen veroorzaken. Loopt altijd door als een tierelier.

- Buigveer zover mogelijk geprobeerd er door heen te duwen, geen verschil.
- Diverse pannen kokend water, geen verschil
- Zojuist bij de Action tegen beter weten in zo een plopper gehaald, de smerigheid en lucht die dat met zich mee bracht na een keer proberen was geen succes. :+

Wat ik mij vooral afvraag.

Is er een kans dat de verstopping verder op zit richting de algemene rioolpijp omlaag waar ik dus sowieso weinig mee kan? Ik vind het vooral raar dat het van het ene op het andere moment is, alsof iets anders de oorzaak is....

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

In mijn huurcontract staat dat ik voor dit soort dingen gewoon RRS moet bellen. Kost mij helemaal niks, en die lossen dat probleem prima op :Y

[ Voor 9% gewijzigd door RaZ op 15-04-2023 15:52 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:53
FSSF schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:43:
Hallo,

In mijn (huur)appartement op de zesde verdieping(van de zeven) zat gister van het ene moment op het ander de WC verstopt.
Sochtends nog wat van die WC eend er in gemikt, vergeten door te spoelen dus toen ik smiddags thuis kwam deed ik dat. Direct liep het water tot de rand van de pot om vervolgens extreem langszaam door te lopen.

Ik heb dus geen direct aanleiding voor wat de verstopping zou kunnen veroorzaken. Loopt altijd door als een tierelier.

- Zojuist bij de Action tegen beter weten in zo een plopper gehaald, de smerigheid en lucht die dat met zich mee bracht na een keer proberen was geen succes. :+

Is er een kans dat de verstopping verder op zit richting de algemene rioolpijp omlaag waar ik dus sowieso weinig mee kan? Ik vind het vooral raar dat het van het ene op het andere moment is, alsof iets anders de oorzaak is....
Heb je de buren al gevraagd hoe die van hun doorloopt?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:34
https://www.nize-products...ge-druk-pijpreiniger.html Dit wat ? Werkt met luchtdruk. Voor de meeste huis tuin en keuken dingen meer dan prima. Is ook voor rond de 20 euro al te vinden gok ik .

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSSF
Ohja... Misschien denk ik weer te moeilijk :+ Zal de verhuurstichting eens contacten.

Zal de (onder)buren ook eens vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door FSSF op 15-04-2023 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

FSSF schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:43:
Hallo,

Verstopt toilet nummer zoveel ?

Bel de verhuurder of de door hen aangegeven rioolservice

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FSSF
Oeps, verstopt toilet topic-nummer zoveel had het moeten zijn 8)7

Anyway zojuist met RSS gebeld en het wordt inderdaad gewoon vergoed door de woningstichting.
Komen vandaag/avond langs, ik zit zelf dus weer te klootzakken voor niks.

Bedankt voor even het duwen in de goede richting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
Nou, had er paar uur geleden nog een fles ontstopper ingegooid. En blijkt nog gewerkt te hebben ook, sta er zelf verbaasd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knappel
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:35
Is er niet een verfrisser ofzo ingevallen? Veer kan er dan langs maar het loopt heel langzaam. Ik zeg niet of ik er ervaring mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
Knappel schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:40:
Is er niet een verfrisser ofzo ingevallen? Veer kan er dan langs maar het loopt heel langzaam. Ik zeg niet of ik er ervaring mee heb.
Haha, omdat ik ook niet zeg of ik daar ervaring mee heb (iets met zo een WC hangblok geval) was dat ook iets wat grondig gecheckt was of alles in de badkamer nog wel aanwezig was...

Voorlopig alles prima. Ik vind het nog steeds ongeloofwaardig dat een fles spul van de Action in nog geen twee uur tijd zoveel wonderen zou kunnen verrichten voor een probleem wat verderop in de leiding zou zitten...

Probleem is in ieder geval ''opgelost'' ;)

Pagina: 1