Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Behalve het normale huis, tuin en keukengebruik wil ik graag world of tanks in ultra spelen. De minimale vereisten zijn: processor (CPU): Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 1500 X.
Memory (RAM): 8 GB (or more).
Video Card: GeForce GTX 1050ti (4 GB) / Radeon RX 570 (4 GB).
Ergens heb ik het idee dat mijn keuze een beetje teveel is, maar iwl ook wel een paar jaar genieten van een goede game kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat deze gaat kosten is wel een beetje de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige systeem zit een ssd en hd van 10 jaar oud en een hd van 15 jaar oud. Ik denk dat het het beste is om deze te vervangen en niet mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn lijstje wel een beetje compleet is, maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken... wil gewoon waar voor mijn geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wel wat stiller.
Ga je overklokken?
Ik was het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat julle et de kennis mij kan helpen om een mooi pc samen te stellen voor niet teveel geld. Ik blijf natuurlijk een zuinige Hollande
. Maar ik wil er zeker ook weer een aantal jaren plezier van hebben. Een andere optie is dat ik mijn huidige pc kan updaten. Zien jullie daar ook kansen voor?.
De nieuwe pc die ik in gedachte heb:
Mijn huidige PC:
Behalve het normale huis, tuin en keukengebruik wil ik graag world of tanks in ultra spelen. De minimale vereisten zijn: processor (CPU): Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 1500 X.
Memory (RAM): 8 GB (or more).
Video Card: GeForce GTX 1050ti (4 GB) / Radeon RX 570 (4 GB).
Ergens heb ik het idee dat mijn keuze een beetje teveel is, maar iwl ook wel een paar jaar genieten van een goede game kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat deze gaat kosten is wel een beetje de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige systeem zit een ssd en hd van 10 jaar oud en een hd van 15 jaar oud. Ik denk dat het het beste is om deze te vervangen en niet mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn lijstje wel een beetje compleet is, maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken... wil gewoon waar voor mijn geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wel wat stiller.
Ga je overklokken?
Ik was het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat julle et de kennis mij kan helpen om een mooi pc samen te stellen voor niet teveel geld. Ik blijf natuurlijk een zuinige Hollande
De nieuwe pc die ik in gedachte heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 127,05 | € 127,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B560 Tomahawk WIFI | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Force 500 | € 52,40 | € 52,40 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-16GTZRC | € 76,86 | € 76,86 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W CM | € 70,67 | € 70,67 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 102,63 | € 102,63 |
| Totaal | € 863,56 | |||
Mijn huidige PC:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock H81M-HDS | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 37,04 | € 37,04 |
| 1 | Behuizingen | BitFenix Comrade Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 8.1 NL Retail | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Optische drives | Samsung SH-224DB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 7 300W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 37,04 | ||
[ Voor 3% gewijzigd door Landmeter op 15-04-2023 15:03 ]