Op dinsdag 4 april bied JohnnyS een playstation 5 aan voor 439 euro inclusief aangetekende verzending, Ik stuur hem een berichtje op 9 April dat ik hem wel voor 400 euro wil komen ophalen. Lijkt mij een redelijk bod nog geen 8% van de vraagprijs.
Hier op kreeg ik geen antwoord. Ook geen bericht het bod is te laag of iets dergelijks.
Op 10 april stuur ik hem bericht: "of hij nog beschikbaar is" Ook hier heb ik geen reactie op gehad helaas.
Op 11 april schreef ik nog een bericht "of die hem nog wil verkopen" En ook hier ook geen reactie op gehad.
Zaterdag 15 april heb ik besloten om 1 ster review te plaatsen over de communicatie. wat naar mijn idee best redelijk is en langer als 72 uur is.
Binnen een half uur had JohhnyS ook een review op mijn account geplaatst met het volgende:
1 ster "voldoet aan beschrijving
1 ster "Communicatie
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Hier op kreeg ik geen antwoord. Ook geen bericht het bod is te laag of iets dergelijks.
Op 10 april stuur ik hem bericht: "of hij nog beschikbaar is" Ook hier heb ik geen reactie op gehad helaas.
Op 11 april schreef ik nog een bericht "of die hem nog wil verkopen" En ook hier ook geen reactie op gehad.
Zaterdag 15 april heb ik besloten om 1 ster review te plaatsen over de communicatie. wat naar mijn idee best redelijk is en langer als 72 uur is.
Binnen een half uur had JohhnyS ook een review op mijn account geplaatst met het volgende:
1 ster "voldoet aan beschrijving
1 ster "Communicatie
Ik geloof ook echt dat hij veel reacties heeft gehad op de advertentie. Maar 3 dagen achter elkaar een bericht gestuurd kun je toch nog wel op 1 bericht antwoorden?"Waardeloos figuur. Heb nogal wat reacties gehad op deze advertentie, en meneertje is gepikeerd dat ie geen reactie krijgt op een berichtje; 400 euro wil ik hem wel ophalen bij jou, en plaats hiervoor vervolgens een slechte review. Hier heb je hem terug."
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.